Както вече Speed-Press писа, компанията Mazda е подготвила концепицята Takeri за изложението в Токио, чиито дни за пресата започват от днес, а за широката публика - от 3 декември. Прототипът представлява седан от средния клас от ново поколение, с който марката се надява да разчупи границите на „емоцията от движението". Моделът продължава идеята, наложена от прототипа Shinari, а името му в превод от японски означава „мъжкар". С тази концепция дизайнът Kodo е изнесен на още по-високо ниво. Размерите на Takeri са 4850 мм дължина, широчина 1870 мм и височина 1430 мм.
В модела дебютират редица нови фирмени технологии като SKYACTIV, системата за регенениране на кинетичната енергия от спирачно усилие, както и нов дизелов мотор SKYACTIV-D 2.2. Той задвижва предните колела посредством новата 6-степенна автоматична трансмисия SKYACTIV DRIVE. Моторът е комбиниран със системата iStop, специално разработена за дизелови силови агрегати. Очаква автомобилът да изминава 1500 км с едно зареждане.
До 2020 г. все още автомобилите ще разчитат основно на двигателите с вътрешно горене, смятат ръководителите на Mazda.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!