Всичко за Brabus Mercedes-Benz SLS AMG

Общи 26 август 2010 | Speed-Press.com A- A+ 1473 посещения | без коментари

Верен на природата си, дори закъснял с близо година, Brabus преразгледа едно от последните новородени в гамата от Щутгарт – SLS AMG. Програмата засега не включва тунинг на двигателя, който, разбира се, очакваме малко по-късно, тъй като още се разработва новата “ракета”.
В общи линии, спортният пакет се състои от аеродинамични карбонови компоненти, ултра леки джанти, електронно регулируемо окачване, титаниева изпускателна система и нов кожен салон.
Частите за аеродинамиката не са просто аксесоари, те са преминали през въздушния тунел на тунера, а карбонът е близък до този във Формула 1. В долната част на предната броня е монтиран спойлер, който значително увеличава притискането на предната ос. Въздухозаборниците под фаровете са силно изпъкнали напред с цел да се подобри охлаждането. В профил освен новите джанти, разликата със заводския SLS AMG е във въздухоотводите зад предните калници. В задната част точно след подвижното крило вече има малък спойлер. Генерацията завършва с два двойни накрайника на мястото на двата ромбовидни ауспуха на AMG.
Джантите са с 20% по-леки от стандартните и са с размер 20 цола отпред и 21 цола отзад. Гумите за тях идват от партньорите на Brabus – Yokohama и Pirelli, с размери съответно 275/30 ZR 20 и 295/25 ZR 21.
Електронното окачване може да бъде регулируемо в диапазон от 40 милиметра, като скоро Brabus ще предложи Front Lift система, която да вдига колата с 50 милиметра, подходяща при паркиране или преминаване през рампи.
Докато работата по 6,2-литровия двигател (6,3 AMG) е във финална фаза, новата изпускателна система вече е готова. Тя е от титан и тежи едва 12 кг, което е 40% по-леко от заводската. Бутон в пилотската кабина пневматично контролира чрез “байпас” нивото на шум в две нива – едното е по-гърлестият спортен звук от стандартния, а другото точно обратното – тихо, в случай на прибиране вкъщи, без да се събудят съседите. Тази генерация дава допълнителни 10 к.с. на 8-цилиндровия мотор.
Кокпитът с две седалки е майсторски преработен от Brabus, като скоростомерът ще бъде до 400 км/ч, а това загатва отсега за потенциала на двигателя, който ще видим съвсем скоро.

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте