Верен на природата си, дори закъснял с близо година, Brabus преразгледа едно от последните новородени в гамата от Щутгарт – SLS AMG. Програмата засега не включва тунинг на двигателя, който, разбира се, очакваме малко по-късно, тъй като още се разработва новата “ракета”.
В общи линии, спортният пакет се състои от аеродинамични карбонови компоненти, ултра леки джанти, електронно регулируемо окачване, титаниева изпускателна система и нов кожен салон.
Частите за аеродинамиката не са просто аксесоари, те са преминали през въздушния тунел на тунера, а карбонът е близък до този във Формула 1. В долната част на предната броня е монтиран спойлер, който значително увеличава притискането на предната ос. Въздухозаборниците под фаровете са силно изпъкнали напред с цел да се подобри охлаждането. В профил освен новите джанти, разликата със заводския SLS AMG е във въздухоотводите зад предните калници. В задната част точно след подвижното крило вече има малък спойлер. Генерацията завършва с два двойни накрайника на мястото на двата ромбовидни ауспуха на AMG.
Джантите са с 20% по-леки от стандартните и са с размер 20 цола отпред и 21 цола отзад. Гумите за тях идват от партньорите на Brabus – Yokohama и Pirelli, с размери съответно 275/30 ZR 20 и 295/25 ZR 21.
Електронното окачване може да бъде регулируемо в диапазон от 40 милиметра, като скоро Brabus ще предложи Front Lift система, която да вдига колата с 50 милиметра, подходяща при паркиране или преминаване през рампи.
Докато работата по 6,2-литровия двигател (6,3 AMG) е във финална фаза, новата изпускателна система вече е готова. Тя е от титан и тежи едва 12 кг, което е 40% по-леко от заводската. Бутон в пилотската кабина пневматично контролира чрез “байпас” нивото на шум в две нива – едното е по-гърлестият спортен звук от стандартния, а другото точно обратното – тихо, в случай на прибиране вкъщи, без да се събудят съседите. Тази генерация дава допълнителни 10 к.с. на 8-цилиндровия мотор.
Кокпитът с две седалки е майсторски преработен от Brabus, като скоростомерът ще бъде до 400 км/ч, а това загатва отсега за потенциала на двигателя, който ще видим съвсем скоро.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!