Два нови модела и една концепция очертават новите насоки в развититето на Hyundai на салона в Женева

Общи 07 февруари 2011 | Auto-Press.net A- A+ 5946 посещения | без коментари

Източник: www.hyundaibg.bg

Корейският автомобилостроител Hyundai ще представи на автосалона в Женева два нови за Европа модела и един концептуален автомобил, които ще отбележат началото на една нова епоха в развитието на компанията, описана лаконично в новия й лозунг New Thinking, New Possibilities (Ново мислене, нови възможности).

Световната си премиера в Женева ще направи новият представител на Hyundai в D-сегмента - i40, снимка на който (от интериора – горе) беше показана за първи път. Разработеният в европейския развоен център на компанията в Рюселхайм модел приближава корейската марка към модерния премиум клас, който осигурява на клиентите на Hyundai високотехнологични решения и реално качество на достъпни цени.

Развитието на марката се забелязва и в уникалната естетика на дизайнерската философия на Hyundai флуидна скулптура, която осигурява на i40 един иновативен и привлекателен силует, зад който се крият изваяните форми и практичното разпределение на висококачествения интериор.
Новият i40 ще се появи на пазара през юни тази година, придружен от гаранционния пакет на Hyundai Пет години тройна грижа, който няма аналог в автомобилната индустрия.

На подиума в Женева към i40 ще се присъедини и революционното купе с три врати на Hyundai – Veloster. Автомобилът с уникална 1+2 врати конфигурация, който направи световния си дебют преди месец в Детройт, съчетава спортен дизайн, реална практичност и най-нови технологии и се отличава с най-ниски в класа си емисии на CO2 – едва 132 г/км.

Друг модел, който ще се появи за първи път в Европа е концепцията Curb. Този компактен UAV (Urban Activity Vehicle) дава представа за развитието на дизайнерската философия флуидна скулптура в бъдеще и служи като база за изпитанията на бъдещата телематична технология на Hyundai Blue Link™.

В Женева Hyundai ще представи и последните разработки в рамките на еко-програмата си Blue DriveTM, включително електрическите BlueOn и ix35 FCEV.

*****
Hyundai Motor Company бе един от шестте официални партньора на ФИФА за организирането на Световното първенство през 2010 година в ЮАР. Сътрудничество между корейския автомобилостроител и световната футболна централа датира от 1999-та година и според последния дългосрочен договор ще продължи поне до 2022-та.

 
Ключови думи:   hyundai, new thinking, possibilities
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте