BMW Group изследва всички възможни варианти за бъдещ растеж включително и придобиване на потенциални нови компании или създаването на четвърта марка. Това означава, че всяка нова марка трябва да приляга перфектно на компанията и нейните характеристики. Нарастването на обемите би довело до намаляване на единичната цена и би довело до икономии от мащаба.
Новата марка трябва да има същото положително участие в печалбите както и вече съществуващите. По-подробни проучвания показват, че нито една от вече изследваните марки не отговаря на тези изисквания.
BMW Group не залага непременно на бъдеща придобивка. Съобразено с това, успешното придобиване на традиционно богатата марка Husqvarna и нейната спортна натура позволиха на BMW Group да привлече нова и по младежка аудитория към мотоциклетния сегмент.
"По принцип нови придобивки не са изключени. Дефинирахме ясни принципи за евентуални придобивания, които да са в линията на нашата нова стратегия. Това ще ни позволи да реагираме бързо в случай, че е необходимо сподели Д-р Райтхофер.
Както винаги, BMW Group ще се фокусира върху присъщите си успехи именно върху пазара на луксозни автомобили и услуги, сегмент които ще продължи да расте по бързо от масовия пазар. Компанията очаква луксозния сегмент да нарасне с около 40% от 2005 до 2019 г, сравнено с увеличението от 20% в масовия пазар.
BMW Group ще продължи да инвестира в бъдещи технологии, като особен акцент ще се постави на развиването на абсолютно нови индивидуални мобилни решения, което ще гарантира на компанията лидерството в иновациите, което BMW Group успя да извоюва над конкуренцията си, като например в редуцирането на въглеродни емисии.
Аз съм убеден че тази стратегия ще ни доведе до продължителен бизнес успех, декларира Райтхофер.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!