Ето как Hyundai промотира Veloster на Таймс Скуеър

Общи 28 декември 2011 | Speed-Press.com A- A+ 3700 посещения | без коментари

Има много и различни начини да промотираш един продукт в различните медийни области, а маркетинговият отдел на Hyundai изглежда твърдо решен да опита всички от тях.
На огромен билборд на Таймс Скуеър в Ню Йорк Сити вече тече интерактивна състезателна игра, наречена Hyundai Race. Тя позволява на потребителите да се състезават с новия спортен хечбек Veloster. За да мерят сили, собствениците на iPhone трябва да изтеглят приложението Hyundai Race от App Store и да се свържат безплатно с безжичната мрежа на Hyundai на Таймс Скеуър. След като даден играч завърши състезанието, резултатът му се появява на билборд и показва класирането сред другите участници.
Състезателният симулатор на Hyundai ще бъде на билборда до края на тази година.



Видео

 
Ключови думи:   hyundai, iphone
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте