Започват поръчките на обновения Lexus IS

Общи 30 август 2010 | Speed-Press.com A- A+ 1624 посещения | без коментари

Поръчките на обновения Lexus IS започват месец преди официалната му премиера на Парижкото изложение. Това е най-значимият фейслифт на модела от появата му през 2005 г. насам. Най-видимата промяна е в дизайна на предните фарове и стоповете, прекроена е и радиаторната решетка, в гамата се появяват и нови възможности за цветовете и графиката на джантите. Предните фарове са се сдобили и с дневни LED светлини.
Двигателите са станали по-екологични и по-икономични, без това да се отразява на динамиката. Старият 2,2-литров дизел е заменен с 2,0-литров мотор с горивен филтър за твърди частици. Той разполага с макс. мощност 148 к.с., възможна при 3600 об/мин, и макс. въртящ момент от 340 Нм при 2000 об/мин. Обзаведен с него, автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,2 сек и отделя едва 134 г/км СО2.
Бензиновите мотори V6 на IS250 и купе-кабриолета IS250 C, куплирани с 6-степенен автоматик, са ревизирани така, че да отговарят на нормата Евро 5.
Версията F-Sport е станала още по-агресивна. За 2011-а моделна година тя се сдобива с нов дълбок преден спойлер и тъмносребрист гланц за 18-инчовите си джанти. Идеята за спорта е видима и в дизайна на волана й, в скоростния лост, педалите и предните седалки от алкантара.

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте