И Георги Първанов хареса Audi R8

Общи 19 юни 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1022 посещения | без коментари

Спортният модел с централно разположен двигател R8 е първата крачка на Audi в най-взискателния сегмент на автомобилния пазар - крачка, с която марката веднага зае една от водещите позиции. С компетентността на Audi в областта на моторните спортове и опита в производството на луксозни автомобили, R8 е пример за върхови динамични показатели, технологично лидерство и вълнуващ дизайн. Двигателят V8-FSI с мощност 420 к.с., перманентно задвижване на четирите колела quattro® и каросерията с технологията "Audi Space Frame®" - комбинация от алуминий и магнезий, отличават R8 от конкурентите. Автомобилът се характеризира с типичния за марката Audi перфекционизъм по отношение на качеството и изпълнението. Базовата цена на модела е 217 838 лева, а първите поръчки бяха изпълнени през второто тримесечие на 2007 година.

С атрактивна нова серия Audi навлиза в много емоционалния сегмент на спортните купета. Ауди A5 обединява вълнуваща динамика, получила безброй признания, с характерните за марката качество и лукс. Прогресивният дизайн осигурява на новото Coupе елегантна и динамична поява. Мощните FSI и TDI двигатели, изцяло новоразработеното прецизно окачване и иновационното оборудване на високия клас превръщат Audi A5 в ултра модерен Gran Turismo.

Посетителите на Автосалона ще видят по време на изложението Ауди R8 4.2 FSI, 420 к.с., Ауди A5 3.0 TDI, 240 к.с., Ауди TT Roadster 2.0 TFSI, 200 к.с. и Aуди S8 5.2 FSI , 450 к.с.

По време на изложението клиентите на марката ще получат специални оферти и ще могат да се убедят в ценовите предимства при пакетите, които се предлагат за моделите Ауди А4 и Ауди А6 .

****
Преди две години компанията Порше БГ, представител на австрийския холдинг Порше, със седалище в Залцбург, пое правата за внос на марката за България. Порше БГ инвестира професионални усилия и средства в развитие на представителното присъствие на Ауди на българския пазар.

За първите 5 месеца на 2007 г. Ауди е на второ място по брой продажби в луксозния клас с 248 продадени автомобила, което позиционира марката с 1.3% пазарен дял или ръст на продажбите спрямо миналата година от 125%, което е свръх пропорционално на общия темп на пазарно развитие. Предстоящото разширяването на продуктовата гама и развитието на дилърската мрежа безспорно ще имат допълнителен принос за утвърждаване на престижа на марката в България.

 
Ключови думи:   coup, quot, space frame, tdi
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте