Вчера с пресконференция в БТА беше обявен стартът на кампанията за безопасно шофиране с очила, чийто инициатор е българската марка очила „Квят”. Кампанията се реализира с официалната подкрепа на Главна дирекция „Охранителна полиция” и има информационен характер.
Всички участници в пресконференцията бяха единодушни в това, че лошата видимост е съществен проблем за всеки шофьор, а доброто зрение и/или правилно коригираното зрение е фактор от първостепенно значение за безопасното шофиране.
По време на пресконференцията бяха показани и очила от последната колекция на „Квят”. Павел Цветков, управител на българската марка, даде подробни разяснения при показването им. Дебелите дръжки, например, пречат на периферното зрение на шофьорите; слънчевите очила могат да бъдат с диоптър и при тях много подходящи са преливащите се стъкла. Периодът на кампанията за безопасно шофиране с очила обхваща месеците юли, август и септември – време на активни пътувания и натоварено движение по пътищата на България. Кампанията предвижда непредставително проучване по темата за шофирането с очила. Специална анкета ще може да попълни всеки, който желае, както в сайта на “Квят” www.kwiat-bg.com, така и в оптики в цялата страна.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!