Китайският COPY-PASTE от автосалона в Пекин

Общи 23 април 2014 | Speed-Press.com A- A+ 15770 посещения | без коментари

Открай време сме свикнали по европейските автосалони азиатските журналисти да се шмугват нахално под колите, за да снимат някой невидим с просто око чарк, да вадят рулетки и да мерят колите отвътре и отвън, а понякога, както веднъж ми се случи на мен – да ти откраднат събираната цял ден пресинформация. Е, сега е тяхното време – точно това се случва и на 13-ото издание на автомобилния салон в Пекин, само че в доста облагороден вариант. Трябва да бъдем честни, че с всяка изминала година плагиатството в бранша намалява. От време на време се появяват азиатски достъпни двойници на този или онзи европейски автомобил. Днес целият бранш се стича, за да организира премиерите си именно на AUTO CHINA с едничката цел да завладее необятния пазар на тази силно населена страна.
Не липсват и местни производители. Прословутият BYD (името идва от Build Your Dream) показва кросоувъра S7, наследник на S6, китайски реверанс към Lexus RX. Ще има и хибридна версия Tang със сумарна мощност 340 к.с.
Марката Changan е държавна компания, с основен доход от сглобяване на местна почва на модели на Mazda, Suzuki и Ford. И внимание! Помните ли Крис Бенгъл, някогашния скандален дизайнер, който се опита да промени облика на BMW? Е, китайците явно печелят добре, защото са наели именно него в качеството му на консултант. В Пекин на щанда си марката демонстрира кросоувъра CS75, който обаче е създаден преди идването на Бенгъл в компанията.
Chery се отсрамва с две различни версии на Tiggo с номера 3 и 5. Второто поколение на китайското копие на Toyota RAV4 вече не прилича на японския си роднина.
Седанът Emgrand на Geely разполага с доста съвременна мултимедийна система. Продажбите му в Китай започват в края на годината, а фейслифт ще има през 2015 г. Тогава ще дебютира кросоувърът Emgrand X7.
Lifan демонстрира малкия високопроходим B50 и флагмански седан. BAIC демонстрира BJ80, който неприлично много прилича на G-класата. На BAIC B80 все много му личи, че първоначално е бил разработен за армията. Моделът вече премина на гражданска служба, но с по-скромен двигател – 2,4-литров с мощност 142 к.с.Ако сте фен на фалиралата SAAB, вече можете да се сдобиете с 9-3, какъвто BAIC прави съвсем легално.
Друга зла „милитъри“ машина показва Dongfeng. В лицето на HMMWV виждаме истинско копие на Hummer H1. Не е редно да не споменем, че преди време американците си сътрудничеха именно с тази фирма с надеждата да грабнат тлъста поръчка за китайската армия.
Явно останалата част от автомобилния свят отдавна се примири с почина COPY PASTE, още повече че всички виждат в Китай кокошка, която снася златни яйца.

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте