-Nissan Leaf е по-търсен от Chevrolet Volt
Според последните данни на ANE, първият масов електрически автомобил, продаван в Съединените Американски Щати- Nissan Leaf, се радва на значително по-голям потребителски интерес от Chevrolet Volt. ANE посочва, че Leaf отчита значително по-високи продажби от своя конкурент, както през юни, така и през първата половина на годината.
От началото на годината, новите регистрации на Nissan Leaf са 3875 единици, 1708 от които са реализирани през юни. При Volt, който доминираше на местния пазар до май, резултатите са 2745 за първото полугодие и 561 през изминалия месец.
Двата електрически автомобила, изключвайки споровете около това дали Volt е наистина електрически модел с неговият компактен ДВГ, навлизат доста бавно, но за сметка на това сигурно, в ежедневието на американските потребители. Основната причина за забавянето на доставките е желанието и на двете компании да "изпипат продуктите си в максимална степен. Една грешка би струвала прекалено скъпо и би била определяща за бъдещето на автомобилостроенето.
Renault-Nissan прави инвестиция в размер на респектиращите 6 млрд. долара в реализирането на програмата си за електромобили. Според предвижданията на изпълнителният директор на алианса- Карлос Гон, тези коли ще наброяват 10% от бизнеса до 2020 година.
През настоящата година, Nissan има планове за реализирането на около 12 000 представителя на Leaf в САЩ. За постигането на тази цел, от основно значение е както качественият продукт, така и неговата цена. Без данъчните облекчения от 7000 щатски долара, електромобилът на Nissan около 33 000 долара. При Volt, сумата е 41 000 долара, но пък в стандартното му оборудване са включени "глезотии, които не фигурират дори в допълнителното на Leaf. Друг е въпросът, дали това е важно...
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!