Оздравителният план на Chrysler, представен пред Хазната на САЩ през февруари, се оказва много добър информатор за бъдещите планове на компанията. Той не само разкрива детайли за модела от следващо поколение Chrysler 300 и Jeep Grand Cherokee 2011, но и подробности за бъдещите модели на Fiat, които ще се изнасят в Северна Америка.
След новината от тази седмица, че Chrysler излиза от състоянието си на банкрут и сега е собственост на Fiat, Detroit Free Press информира за значителни промени в продуктовата линия на американския автомобилен производител. Обновената компания Chrysler ще има седем нови модела на Fiat и Alfa Romeo, които ще се продават в САЩ. Два от тях щe заменят Alfa Romeo 147 хечбек и Alfa Romeo 159 седан.
Новите модели на Alfa Romeo ще бъдат наречени Milano и Giulia. Milano ще замести Alfa Romeo 147 хечбек и ще се продава в Европа по-късно тази година като модел 2010. Giulia ще замести средно големия Alfa Romeo 159 седан и ще бъде пуснат в продажба през 2011 година.
Първият автомобил, който ще се появи в американските изложбени магазини, е мини-колата Fiat 500. Моделът ще се произвежда в заводите на Chrysler в Толука, Мексико, въпреки че най-вероятно първите бройки от нея ще са внесени. Очаква се Chrysler да използва платформата на собствената си мини-кола. Според оптимистични прогнози първите проекти на съюза Fiat-Chrysler ще се появят след 18 месеца.
Fiat ще заеме на Chrysler платформата на своя средно голям C-Evo, която американският автомобилен производител ще използва за производството на компактния си седан. Това е същата платформа, която се използва и за моделите Alfa Romeo Milano и понастоящем за Fiat Bravo. Chrysler ще получи също и платформата B-segment, използвана за спортния модел Alfa Romeo MiTo. Не е ясно все още коя марка на Chrysler ще бъде създадена на базата на новата платформа.
Chrysler ще наследи новата система за променлива фаза на газоразпределението Multiair, която ще повиши икономичността на гориво и мощността на двигателя. Четирицилиндровите двигатели, както и трансмисията с два съединителя, вероятно ще се произвеждат в заводите на Chrysler в Дънди. В замяна Chrysler ще осигури на Fiat своя двигател V6 Pentastar .
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!