Новият Opel Astra GTC: Динамична визия, динамично поведение

Общи 07 юни 2011 | Speed-Press.com A- A+ 3970 посещения | без коментари

Opel представи новия спортист в семейството – Astra GTC. Премиерата на модела ще се състои на 64-тото “Международно автомобилно изложение” във Франкфурт на Майн, което ще се проведе от 15 до 20 септември, 2011 година.
Новата Astra GTC се отличава със динамика и отлично поведение на пътя. Модела е оборудван със специано спортно предно окачване HiPerStrut (High Performance Strut) интелигентното задно окачване с лостова сиситема на Уат.
Мускулестта стилистика на Astra GTC в голяма степен е вдъхновена от концептуалния модел на Opel GTC Paris, представен на Автомобилното изложение Mondial de l’Automobile в Париж. Той е по-нисък с 15 мм от версията на Astra с пет врати, като едновременно с това базовите размери на ходовата част са леко увеличени. Това позволява монтирането на спортни колела и гуми с увеличен диаметър, които от своя страна подобряват стабилността и пътното поведение и едновременно имат своя принос за динамичната визия на модела.
Astra GTC ще предлага широка гама от задвижващи агрегати. В началото ще се предлагат един дизелов и три бензинови мотора. Промененият 2,0 CDTI common-rail турбодизелов агрегат с увеличена до 165 к.с. мощност е оборудван с дизелов филтър за твърди частици и шестстепенна автоматична трансмисия. Новата Start/Stop технология на Opel, която намалява разхода на гориво в градския трафик е част от стандартното оборудване. 2,0 CDTI комбинира отлични динамични качества с висока ефективност. На разположение са до 380 Нм въртящ момент при активиране на функцията overboost, позволяваща на Astra GTC да достигне 100 км/ч за 8,9 секунди. Максималната скорост е 210 км/ч. Комбинираният разход на гориво не надвишава 4,9 литра на 100 км, а емисиите на CO2 са 129 г/км. С 56-литровият си резервоар за гориво, Astra GTC 2,0 CDTI може да измине над 1,100 км. Start/Stop системата е стандартно оборудване и при двата 1,4-литрови турбобензинови двигателя с мощности съответно 120 к.с. и 140 к.с. И двата разполагат с шестстепенни механични предавателни кутии, имат въртящ момент 200 Нм и изразходват 5,9 литра гориво на 100 км (139 г/км CO2). Гамата от бензинови мотори в момента се увенчава от агрегата със 180 к.с. 1,6 turbo с шестстепенна механична трасмисия, с който GTC достига максимална скорост от 220 км/ч.
По-широка гама от задвижващи агрегати и трансмисии ще се предлага при световната премиера на Франкфуртското автомобилно изложение. Мощните OPC модели ще последват през 2012 година.

 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте