Първият мотор е 1.5 dCi 110 Stop and Start, който е подобрен вариант на стандартния дизелов двигател на френската марка. Със stop-start система и регенерация на спирачната енергия се постига разход на гориво от 4,1 л./100 км., емисии на CO2 от 105г/км. и въртящ момент от 260 Нм при 1750 оборота в минута, което е с 19 Нм повече от сегашния 1.5 dCi.
От пролетта на 2012 петместните и седемместните версии на Scenic ще са първите модели на Renault, които ще бъдат оборудвани с новия бензинов двигател 1.2 TCe 115. Планиран да замени досегашния 1.6 VVT 110, новият агрегат отделя 135 г. CO2 на километър, има разход на гориво 5,8 л./100км. и въртящият момент - 190 Нм.
Моторът 1.6 dCi 130 Stop and Start ще продължи да бъде част от гамата.
В допълнение към новите двигатели, обновените модели получават и преработен дизайн на предницата с по-изострен и модерен вид, лъскава задница и хромирани елементи, стандартни дневни LED светлини и обновени задни фарове. Има и нова гама тасове и алуминиеви джанти, и два нови цвята- Azzurro Blue и Damask Red.
Други нововъведения в оборудването са системата за предупреждение при потегляне и автоматичният контрол на къси/дълги светлини (с общото название Visio), плюс асистент за потегляне по наклон. Версиите на Scenic и Grand Scenic за 2012, както и предишните поколения се оборудват с аудиосистема Bose и сателитна навигация TomTom.
Пълните спецификации и цени за новата гама Scenic и Grand Scenic ще излязат преди представянето на моделите.
От премиерата на сегашното поколение Scenic през 2009 г. досега са продадени над 400 000 автомобила.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!