Думи като „спиращ дъха”, „неустоим” и „безупречен” изпъстрят историята на BMW кабриолетите. Днес марката добавя нови снимки на BMW 6-Series Cabriolet, което бе разкрито в края на миналата година.
Под класическия мек покрив има място за четирима души, които ще се радват на луксозната атмосфера в интериора.
В началото новото поколение ще се предлага с два двигателя. Осемцилиндровият мотор на 650i Cabriolet генерира 407 к.с., докато шестцилиндровият редови агрегат BMW TwinPower Turbo с директно впръскване и Valvetronic произвежда 320 к.с и ще задвижва 640i Cabriolet.
И двата двигателя стандартно са с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Технологията BMW EfficientDynamics с Старт/Стоп система пък е инсталирана на борда на 640i Cabriolet.
С 4,4 V8 мотора кабриолетът ускорява за 5 секунди и разполага с 600 Нм въртящ момент. Ограничението на скоростта е при 250 км/ч, а разходът на гориво може да се похвали с 10,7 литра на 100 км.
При 3,0-литровия шестцилиндров агрегат спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 5,7 секунди, като и тук бариерата на скоростта електронно се спуска при 250 км/ч. Средният разход на гориво по официални данни е свален на 7,9 литра на 100 км.
Технологията за шасито е без аналог в своя сегмент, като най-модерните машини в завода на BMW гарантират още по-динамични характеристики и подобрен комфорт спрямо предшественика. Към серийното оборудване новият кабриолет е с Drive Dynamic Control, която позволява на шофьорите да избират собствени настройки на окачването, а Adaptive Drive системата електронно контролира амортисьорите и стабилността.
Към допълнителните опции за модела са камера за задно виждане, Surround View, BMW Night Vision с разпознаване на пешеходци и BMW Parking Assistant. BMW 6-SeriesCabriolet е единствен в класа си с Head-Up дисплей.
Дизайнът на новия кабриолет силно се отличава с наклонените напред „бъбреци”, „нос на акула”, поразителни контури на предния капак и мускулести калници, които загатват за мощния двигател и поведението на пътя. Опционалните халогени се състоят от поредица от три LED диода, под всеки един от ксеноновите фарове.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!