Новото BMW Серия 4 Кабриолет

Общи 14 октомври 2013 | Speed-Press.com A- A+ 11500 посещения | без коментари

Новото BMW Серия 4 Кабриолет маркира нова ера при кабриолетите на BMW от среден клас. Освен с индивидуалния си дизайн BMW Серия 4 Кабриолет се отличава и с редица технически различия от BMW Серия 3. Новият кабриолет е видимо по-голям от BMW Серия 3 Кабриолет по отношение на дължината, междуосието и следата. За перфектния баланс на пропорциите, както и за характерните линии допринасят и скъсените надвеси отпред и отзад, както и дългият преден капак и изтеглената назад пътническа клетка. Типичните за BMW дизайнерски елементи като двойната бъбрековидна радиаторна решетка, двойните кръгли фарове и големите въздухозаборници на предната броня обаче целенасочено подсказват за близостта със семейството на BMW Серия 3. Видимите аеродинамични елементи на BMW Серия 4 Кабриолет са т. нар. Air Breather зад предните калници. Те работят съвместно с познатите Air Curtain и намаляват завихрянията и аеродинамичното съпротивление около предните колела. В хармоничния дизайн успешно се вписва и ниската задна част. Тя е доминирана от хоризонтални линии и подчертава мускулестите арки на калниците, задното задвижване и широката следа.
Съставеният от три части метален сгъваем покрив на BMW Серия 4 Кабриолет впечатлява със значително подобрената шумоизолация благодарение на „абсорбиращата тапицерия” и значително повишеното ниво на комфорт и пълна пригодност за зимни условия. Напълно тапицираният таван с допълнително дифузно осветление създава атмосфера на спортно премиум купе. Когато покривът е отворен и сгънат в багажника, включената в серийното оборудване функция за подпомагане на товаренето и разтоварването позволява по-лесен достъп до багажа. Спортно ниската позиция на седене осигурява повече място над главите отпред и отзад, мястото за краката отзад също е значително увеличено в сравнение с предишния модел.
Интериорът на BMW Серия 4 Кабриолет отразява неговата елегантност и ексклузивност. Всички важни уреди за управление са групирани ергономично около водача и позволяват оптимален достъп до всички функции. В дизайна на вратите всички линии са насочени към задната част, при двуцветните комбинации със светли и тъмни тонове за вратите и страничните панели заедно с покритието на покрива създават типично за палуба на луксозна яхта усещане. Седалките са с напълно нова конструкция, в която са интегрирани и предпазните колани, и вече серийно са оборудвани с електрическо регулиране. Те и опционалните спортни седалки предлагат система air collar, която подгрява врата на водача и пътника до него, при отворен покрив, дори и при ниски външни температури. Желаната температура се регулира автоматично в зависимост от външната температура и скоростта на движение, като е възможен избор между три степени на затопляне. В допълнение към базовия модел се предлагат и три BMW линии и М Спортен пакет. С линиите на оборудване Sport, Modern и Luxury излъчването на автомобила може видимо да се индивидуализира както в интериора, така и в екстериора.
Инженерите на BMW са успели още повече да оптимизират кормилното управление, стабилността и пъргавината. Това се осигурява от високотехнологичното окачване, освободеното от влиянията на задвижването електромеханично кормилно управление, балансираното разпределение на теглото между осите (50:50), фините настройки в аеродинамичен тунел и иновативната олекотена конструкция. Визуално спортните претенции се излъчват от удълженото междуосие, по-широката следа и серийното снижено окачване. Резултатът от това е изключително нисък център на тежестта, който има сериозен принос за динамиката на управлението. При въвеждането на пазара ще се предлага избор между редови шестцилиндров бензинов двигател (BMW 435i Кабриолет), четирицилиндров бензинов двигател (BMW 428i Кабриолет) и четирицилиндров дизелов двигател (BMW 420d Кабриолет). Тези двигатели покриват спектъра от мощност от 184 к.с. до 306 к.с., работят с актуалната технология BMW TwinPower Turbo и покриват нормата за вредни емисии EU6. Предаването на мощността към задните колела серийно е поверено на шестстепенна механична скоростна кутия. Като опция за всички двигатели BMW предлага осемстепенна спортна автоматична трансмисия. И двете работят серийно със система Старт/Стоп.
Радостта от шофирането на BMW Серия 4 Кабриолет е комбинирана с изключителна икономичност. Това се дължи на иновационната програма BMW EfficientDynamics, която е приложена при всички области на новото BMW Серия 4 Кабриолет. Освен оптимизираните по отношение на разхода на гориво бензинови и дизелови двигатели мерките включват и интелигентната олекотена конструкция, и оптимизираната аеродинамика с Air Curtain и Air Breather. Автоматичната функция Старт/Стоп, регенерацията на спирачната енергия, индикаторът за превключване на предавките и включващите се при нужда спомагателни агрегати осигуряват още по-нисък разход на гориво и вредни емисии без ограничаване на динамиката на управлението. При режим ECO PRO например са възможни икономии на гориво до 20 %. В комбинация с автоматичната трансмисия след Серия 4 Купе режим на „безмоторно” движение се предлага и за Серия 4 Кабриолет.

 
Ключови думи:   bmw
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте