Новото Korando - най-доброто от Ssangyong досега! (видео)

Общи 15 февруари 2011 | Auto-Press.net A- A+ 4608 посещения | без коментари

Tози автомобил е най-добре изглеждащият от всички модели на Ssang Yong в цялата му история! Дизайнът на колата си е чисто европейски, нещо, което го нямаше в нито един от старите модели. Най-накрая корейците, след тях китайците и накрая индийците / в такава последователност вървеше досега собствеността на създадената като милитари корейска марка/ може би ще открият разковничето на успеха, което не е само в ниската цена и наблъскването с екстри на даден модел.

Tук имаме дизайнерска работа на Джуджаро, силова самоносеща структура на купето, модерен двулитров, common rail турбо дизел и практически смяната на курса за развитие на модела е революционен и решителен. За да намери още повече поддръжници на пазара, колата идва и с модерното решение на европейските кросовъри за избор на задвижването с един или на двата моста, като и в двата случая на разположение са механична или автоматична шестстепенни предавателни кутии.

Двулитровият турбо дизел e-XDi200 има максимална мощност от 175 к.с /129 кВт при 4000/мин и сериозен максимален въртящ момент от 360 Нм, който е на разположение още преди 2000-е хиляди оборота. Префиксът е в името на машината подсказва нещо свързано с "тоците" под капака на колата. И то го има - двигателят използва система, наречена Electric Variable Geometry Turbocharger, която на практика премахва т.н. "турбодупка" при ниските обороти на мотора. Тази технология, освен че прави отговорът на мотора на движението на педала на газта много по-пъргав, осигурява и по-ефикасна работа, изразяваща се в повишена горивна икономичност - среден разход 6 л на 100 км път и емисии на вредности от 157 грама СО2 на километър.

Новото Korando има максимална скорост от 180 км/ч, ускорява се от място до 100 км/ч за 10 секунди (10.8 сек. с автоматика), комбинираният разход на гориво е 6 литра на 100 км за версията с един задвижващ мост и 6.4 за версията с пълно задвижване. За втората половина на 2011-а се очакват още два двигателя - 1.7л дизел с мощност 145 к.с. и бензин 1.8 с мощност 125.

Не малка роля в подобряване показателите на автомобила има и самоносещата структура на купето, която на първо място означава по-ниска маса на колата - 1672 кг с двойно задвижване и 1591 кг при единично. Промяната в носещата конструкция е позволила да се постигне по-голяма твърдост на купето при много по-ефективно поемане на кинетичната енергия на удара, за разлика от директното "надяване" върху гредите на старата конструкция.

В цялостната система за безопасност на автомобила не малка роля играят още шестте въздушни възглавници, системата за електронен контрол на стабилността със защита срещу преобръщане на автомобила, абеесът, системата за подпомагане тръгването по наклон, активните подглавници отпред, подготовката за детско столче ISOFIX и сигналът за екстренно спиране.

Автомобилът е с интересни габарити, които го поставят малко извън обичайните категории за паркетник - дължина 4410 мм, ширина 1830 и височина 1710, което е по-малко от габаритите на конкурентните Ford Kuga, Kia Sportage , Hyundai ix35 и Nissan Qashqai. Отвън колата определено изглежда по-малка от тях, но вътре мястото е повече от достатъчно. Тапицерията може да е черна или бежова, нещата отпред са фокусирани добре върху позицията на водача. Доказателство за обемността на колата е, че дори с петима души на борда багажникът побира почти 500 литра и може да нарасне до 1312 л при сгъването на задните седалки напред и надолу, при което се получава равен товарен под отзад.

Решението да се предложи колата с два варианта на задвижване е модерно и повлияно от нуждата за намаляване на разхода на гориво и на цената на колата, докато вариантът със задвижване на четирите колела ще допадне повече на хората с по-силен оф-роуд настрой на карането си. По принцип в този вариант задвижването е също на предния мост и електрониката решава, кога до включи в работа задния мост.

Естествено, като при всеки уважаващ себе си автомобил с повишена проходимост, има възможност за блокиране на задвижването "Lock Mode, което става на ръка с бутон и при този режим въртящият момент се разпределя по равно между двата моста при скорости до 40 км/ч. За да няма проблеми при движението извън нормалните пътища, колата има повишен до 180 мм просвет,може да форсира водна преграда с дълбочина 30 сантима, предният ъгъл на атака на колата към склона е 22.8 градуса, задният 28, 2, способна е да преодолява наклон до 48% (33% за 2WD). Интересното е че, доста високият център на тежестта на колата не влияе чувствително върху пътното й поведение, не се забелязва тенденция на прекалено накланяне в по-натоварен завой.

С водещото за габаритите си вътрешно пространство и високото ниво на стандартна екипировка новото Korando може би ще промени "правилата на играта" за представянето на Ssang Yong на пазара, който е успял да напипа точен продукт с интересна цена - в зависимост от задвижването и оборудването у нас се искат между 36 800 и 45 700 лв с ДДС при гаранционен срок от пет години или 100 000 км пробег. Ако търсите на пазара нов компактен SUV и досега не сте слагали в сметките марката Ssang Yong, може би новото Korando ще промени това ви мнение.


Видео

 
Ключови думи:   common rail
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте