С нов седан вариант, нови авангардни двигатели, системи за асистенция на водача и свеж дизайн, Opel усилва позициите на своя успешен компактен бестселър и същевременно с това прави новата гама на Astra още по-разнообразна. Спортният и технологичен характер на автомобила се подчетава още по-силно благодарение на по-острите повърхности в екстериора. Новият седан допълва разнообразната гама на Astra, включваща вече съществуващите варианти с пет врати и комби версията Sports Tourer, както и купето с три врати GTC и неговата мощна версия OPC.
Новата Astra OPC, която вече може да бъде поръчвана, осигурява изключително удоволствие на пътя благодарение на своя 2-литров бензинов мотор с турбопълнене и директно впръскване. С максимална мощност 280 к.с. и въртящ момент 400 Нютонметра, Astra OPC е не само най-мощната Astra, произвеждана някога, но и най-бързата. Максималната скорост на динамичното купе е 250 км/ч, а ускорението му до 100 км/ч е едва 6 секунди.
През есента ще може да се поръчва и най-мощната дизелова Astra, задвижвана от новия 2.0 BiTurbo CDTI със 195 к.с. и впечатляващите 400 Нм, вече известен от Insignia. За първи път обаче авангардна технология с каскадно пълнене с два турбокомпресора като BiTurbo се въвежда в компактен модел от едросерийното производство. Технологията позволява постигане на отлична динамика, съчетана с нисък разход на гориво, и ще се предлага за Astra с пет врати, Sports Tourer и GTC.
Opel предлага и 1,4-литров бензинов турбоагрегат със 140 к.с. и някои нови промени. Двигателят е оборудван с функция овърбууст, която за кратко време може да осигури на мотора 10-процентно увеличение на въртящия момент (от 200 на 220 Нм), нещо изключително полезно например при изпреварване.
От гледна точка на задвижването, новата гама на Astra може да удовлетвори и най-взискателните желания на клиентите. Тя се простира от най-икономичната високоефективна Astra 1,7 CDTI ecoFLEX (110 к.с. и 130 к.с.), която отделя едва 99 г/км CO2 (3,7 л/100 км), до най-мощната дизелова версия на Astra с новия BiTurbo CDTI двигател със 195 к.с. и най-мощната Astra въобще, включително и в историята на марката – OPC с 280 к.с. С наскоро представения 1,4-литров турбо мотор с LPG задвижване (140 к.с.) в началото на 2012 година, гамата от задвижващи агрегати на Astra е една от най-разнообразните в компактния сегмент.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!