Нов седан допълва гамата на Astra

Общи 18 юни 2012 | Speed-Press.com A- A+ 3020 посещения | без коментари

С нов седан вариант, нови авангардни двигатели, системи за асистенция на водача и свеж дизайн, Opel усилва позициите на своя успешен компактен бестселър и същевременно с това прави новата гама на Astra още по-разнообразна. Спортният и технологичен характер на автомобила се подчетава още по-силно благодарение на по-острите повърхности в екстериора. Новият седан допълва разнообразната гама на Astra, включваща вече съществуващите варианти с пет врати и комби версията Sports Tourer, както и купето с три врати GTC и неговата мощна версия OPC.
Новата Astra OPC, която вече може да бъде поръчвана, осигурява изключително удоволствие на пътя благодарение на своя 2-литров бензинов мотор с турбопълнене и директно впръскване. С максимална мощност 280 к.с. и въртящ момент 400 Нютонметра, Astra OPC е не само най-мощната Astra, произвеждана някога, но и най-бързата. Максималната скорост на динамичното купе е 250 км/ч, а ускорението му до 100 км/ч е едва 6 секунди.
През есента ще може да се поръчва и най-мощната дизелова Astra, задвижвана от новия 2.0 BiTurbo CDTI със 195 к.с. и впечатляващите 400 Нм, вече известен от Insignia. За първи път обаче авангардна технология с каскадно пълнене с два турбокомпресора като BiTurbo се въвежда в компактен модел от едросерийното производство. Технологията позволява постигане на отлична динамика, съчетана с нисък разход на гориво, и ще се предлага за Astra с пет врати, Sports Tourer и GTC.
Opel предлага и 1,4-литров бензинов турбоагрегат със 140 к.с. и някои нови промени. Двигателят е оборудван с функция овърбууст, която за кратко време може да осигури на мотора 10-процентно увеличение на въртящия момент (от 200 на 220 Нм), нещо изключително полезно например при изпреварване.
От гледна точка на задвижването, новата гама на Astra може да удовлетвори и най-взискателните желания на клиентите. Тя се простира от най-икономичната високоефективна Astra 1,7 CDTI ecoFLEX (110 к.с. и 130 к.с.), която отделя едва 99 г/км CO2 (3,7 л/100 км), до най-мощната дизелова версия на Astra с новия BiTurbo CDTI двигател със 195 к.с. и най-мощната Astra въобще, включително и в историята на марката – OPC с 280 к.с. С наскоро представения 1,4-литров турбо мотор с LPG задвижване (140 к.с.) в началото на 2012 година, гамата от задвижващи агрегати на Astra е една от най-разнообразните в компактния сегмент.

 
Ключови думи:   astra opc, biturbo, cdti, gtc, insignia, opel, Sports, tourer
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте