Както Speed-Press вече съобщи, третото поколение на Mercedes-Benz M-Class ще е сред премиерите на Автомобилен салон Франкфурт 2011. Производителите вече разкриха голяма част от подробностите около всъдехода. За цялата гама от двигатели разходът на гориво е средно с 25% по-нисък от този на предходния модел. Струва си да се отбележи икономичността на ML 250 BlueTEC 4MATIC, който изразходва само 6,0 л/100 км (158 г CO2/км) по NEDC и може да измине до 1500 км само с един резервоар.
Постоянното 4MATIC задвижване на четирите колела, усъвършенстваното шаси и новаторските задвижващи системи подобряват представянето на и извън пътя.
Дизеловите двигатели BlueTEC и новото поколение бензинови двигатели BlueDIRECT съставят основата за високата икономичност и впечатляващо ниските вредни емисии на новия M-Class. Дизеловите двигатели вече се предлагат само като BlueTEC и използват SCR-технологията.
3-литровият V6 от предходния модел е заместен с икономичен четирицилиндров двигател, покриващ стандарта EU6 и вече познат от модела S-Class.
Бензиновият мотор на ML 350 4MATIC BlueEFFICIENCY притежава убедителна производителност благодарение на системата за директно впръскване на горивото с насочено възпламеняване и нови пиезо-инжектори с налягане от 200 бара и на многостепенното възпламеняване и нов процес на нагнетяване.
Всъдеходът има най-малкия диаметър на завой в сегмента. Обратният завой се осъществява в рамкита на само 11,8 метра.
Интериорът на M-Class въплъщава изтънченост и спортен дух. Изящният контролен панел включва 11,4-сантиметров екран, а средната част на таблото е доминирана от големия екран на COMMAND системата.
M-Class въплъщава концепцията за цялостна безопасност REAL LIFE SAFETY. Стандартният пакет включва ATTENTION ASSIST и PRE SAFE.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!