НОВИЯТ FORD MONDEO
Ford Mondeo 2007 е енергия в движението и включва всички основни елементи на кинетичния дизайн на Ford. Профилът му е пригладен и динамичен и внушава сила и елегантност, а лицето е оформено от характерната трапецовидна долна радиаторна решетка. Повдигнатата линия на раменете внушава мъжественост, а изразените арки на калниците са в синхрон с динамичния характер на собственика си.
Кинетичният дизайн в екстериора е пренесен и във вътрешността на автомобила. Меките на допир материи придават изтънченост и абсорбират шума. Новото интериорно осветление включва обкръжаващи светлини за по-меко кехлибарено сияние на централната конзола. Седалките са със съвременен дизайн и с настройка на позицията, височината, ъгъла на подглавника и облегалката на гърба. Осемпосочно електрическо регулиране на тази за шофьора е стандартно предоставено при оборудването Ghia X и е опция за останалите нива с изключение на Ambiente.
Като най-технологичен автомобил на Ford сега Mondeo е с безключов достъп и стартиране и с нова система Easyfuel за зареждане на гориво без конвенционална капачка. Всички представители на модела са със специално инфрачервено предно стъкло. В сравнение с обикновеното, то предпазва вътрешността, като отразената от него енергия превишава четири пъти тази на стандартното.
На върха на Mondeo двигателите застава познатият от Ford S-MAX 5-цилиндров бензинов Duratec, 220 к.с., базиран на агрегата на Ford Focus ST. Скоро към тях ще се присъедини и 4-цилиндровият, бензинов, 2,3 л. Duratec HE, 161 к.с. Ще бъде представена и новата 6-степенна автоматична трансмисия Durashift с възможност за избор на спортен режим, сменящ предавките на по-високи обороти. Динамиката на Mondeo ще се събуди и от 1,8-литров Duratorq TDCi, 100 к.с. или 125 к.с., 2,0-литров Duratorq TDCi, 130 к.с. или 140 к.с., 1,6-литров Duratec Ti-VCT, 110 к.с. или 125 к.с. и 2,0-литров Duratec HE, 145 к.с.
Към ултраздравата си каросерийна структура новият Mondeo е стандартно екипиран и със седем въздушни възглавници, потъваща при челен удар кормилна колона, подобрена интелигентна система за защита, ABS и др.
За безпрецедентна сигурност Ford предлага и адаптивен круиз контрол с алармиране за опасност, активна система за окачване с непрекъснато регулиране на амортисьорите, система за следене на налягането в гумите, помощ при стръмен терен и др.
НОВИЯТ FORD C-MAX
Новият C-MAX следва "кинетичния дизайн на Ford, ангажира емоционално. С плавно преливащите си форми, дори спрял, автомобилът изглежда в движение. Характерът му е експресивен и превръща модела от необходим в желан.
Ford C-MAX сега изглежда така, както се и държи на пътя. Някои от елементите на напълно променената му предница са познати от успешния S-MAX, обявен наскоро за "Автомобил на 2007 г. в България и Европа. Предната броня е с ниско разположена трапецовидна радиаторна решетка. Изваяните й долни части включват нови вертикално оформени фарове за мъгла, които в комбинация с обновените светлини допринасят за различната и солидна стойка на C-MAX. Задницата е по-ниска и закръглена, а дизайнът й е освежен с LED светлини с изчистена и съвременна форма.
Всеки детайл в купето е с висококачествена изработка и не остава незабелязан от пътника. Червеното оформление и илюминация на циферблатите и бутоните на инструменталния панел, двузоновият автоматичен контрол на температурата и различните информационни системи взаимстват дизайна си от S-MAX и представят съвременно ниво на елегантност. Новата Sony система за забавление на C-MAX е по избор на клиента и е налична със CD-плеър или с 6-CD чейнджър.
Гъвкавата "Comfort Seat System на C-MAX остава в услуга на пътниците и предлага три удобни места на втория ред с възможност за сгъване на централната седалка, изтегляне на външните две и придвижването им назад за освобождаване на повече пространство за краката и раменете на пасажерите. За осигуряване на по-голям багажен капацитет всяка от трите задни седалки може да бъде бутната напред, сгъната или напълно извадена.
Сега C-MAX е с 5 мм по-широка следа, увеличаваща неговата увереност и комфорт в различни пътни условия. Чрез съвместното действие с ABS, EBD, EBA и ESP, се избягват критичните ситуации и се гарантира висока безопасност.
Новост за C-MAX са адаптивните фарове, следващи посоката на движение и подобряващи значително осветеността и видимостта при завиване. Чрез AFS лампите се завъртат леко по посока на завоя в зависимост от движението на волана.
Ford C-MAX се задвижва от бензиновите Duratec двигатели – 1,6; 1,8 и 2,0 литра с мощност от 100 к.с. (74 kW) до 145 к.с. (107 kW) и дизеловите Duratorq TDCi - 1,6; 1,8 и 2,0 литра, с мощност от 90 к.с. (66 kW) до 136 к.с. (100 kW).
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!