Първи впечатления от Jaguar F-Type Coupe

Общи 24 март 2014 | Speed-Press.com A- A+ 10500 посещения | без коментари

Хората от Jaguar ни накараха да чакаме цели четири месеца – толкова изминаха от представянето на F-Type Coupe на изложението в Лос Анджелис до нашия първи досег с машината на пътя. Нека й обърнем подобаващо внимание - Gentlemen start your engines! Вградената, „подравнена“ в каросерията дръжка на вратата тихо излиза навън и ни кани в купето, озарено от светлината на панорамния покрив. Тук има място дори за високи шофьори. Всичко това обаче остава на заден план, след като натискаме бронзовия стартов бутон и „събуждаме“ мотора. За първата обиколка получаваме 6-цилиндровия агрегат с компресор и 380 к.с. - агрегата, който се очаква да бъде поръчван в 60 процента от всички F-Type Coupe.F-Type e идеален и за дълъг път„Шестакът“ се събужда с див крясък. Jag-ът потегля бодро – моторът щедро предоставя мощността си, а серийната 8-степенна автоматична скоростна кутия пъргаво сменя предавките. F-Type е проектиран и като автомобил за дълги пътувания – разбира се, не и в режим Race, когато променя напълно характера си. Този режим се активира посредством малък превключвател, направен в стила на боен самолет. Натискането на бутона „изостря“ реакциите на двигателя, окачването и трансмисията. F-Type взема и късите завои като по релси – роля за което играе и повишената устойчивост на усукване на купето в сравнение с откритата версия. „Освободен“ от електрониката, Jaguar става палавКупето е доста по-пъргаво от роудстъра, управлението му е по-прецизно и по-директно. F-Type не е проектиран като „булевардна звезда“ - въпреки че привлича вниманието навсякъде, където се появи. Звукът му е величествен, особено над 3000 об/мин – тогава се отварят клапите в ауспуха, които позволяват гласът на „шестака“ да отекне, както подобава. И кожата ви да настръхне! Особено когато изключите електронните „помощници“ - тогава Jaguar става много непослушен. При ускорение в огледалото ще виждате бял дим, а благодарение на балансираното окачване дори и начинаещите дрифтъри ще се справят с „танца“ на задницата. Невероятен кеф! Coupe-то ще се появи на пазара още тази пролет на цена за Германия от 67 000 евро.ИзводУау, какъв Jaguar само! F-Type не е типичен опонент на Porsche, а „спортист“ със свой собствен характер, оформен от звучащия върховно мощен двигател и фино балансираното окачване.

 
Ключови думи:   jaguar
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте