Първото доставено на частен клиент BMW M4 премина в ръцете на Жан Пиер "JP" Кремър. Едва получил колата, той започва своя тунинг проект: "Ауспухът трябва да се махне, хромираните накрайници изобщо не отиват на автомобила. Джантите трябва да се сменят".Малко по-късно тунинг майсторът пише на официалната Facebook страница на компанията си JP представяне на протичащите подобрения: вече са монтирани по-големи спирачки с 6-бутални апарати и 400-милиметрови дискове на предната ос, както и регулируемо окачване и 19-цолови джанти OZ.Най-важен, разбира се, е силовият тунинг. J. P. подобрява битурбо редовия „шестак“ на серийния M4 от измерените на дино-тестер 420 к.с. до 497 к.с. Освен това внимание привлича въртящият момент: 739 Нм вместо стандартните 550. При толкова много нютонметри дори М4 достига своите граници. JP успява да измине 100 метра в яростен burnout (вижте видеото), докато гумите „намерят“ сцепление. Също толкова впечатляващо е, че тунингованият M4 вдига от 100 до 200 км/ч за 8,37 сек, докато серийният автомобил се нуждае за същия спринт от почти десет секунди. Видео
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!