250 000 души пестят гориво с Shell

Общи 15 февруари 2013 | Speed-Press.com A- A+ 6395 посещения | без коментари

250 000 шофьори се присъединиха към „МИСИЯ ИКОНОМИЧНО ШОФИРАНЕ“ на ShellИнициативата е част от глобалната кампания Target One Million, която цели да обучи един милион шофьори да пестят гориво
Иновативната кампания за икономично шофиране на Shell “Мисия Икономично шофиране“ продължава да привлича все повече участници. Инициативата е създадена с цел да обучи 1 милион водачи на превозни средства по целия свят как да пестят гориво и средства.
Четвърт милион души вече се причислиха към обществото на шофьорите, които пестят гориво, като се включиха в инициативата. Те получиха полезни съвети за икономично шофиране чрез серия от интерактивни онлайн игри. Първата онлайн програма за обучение по икономично шофиране беше представена и в България през есента на 2012 г.
Кампанията “Мисия Икономично шофиране“ печели популярност, тъй като е насочена да помага на обикновените автомобилисти, които не винаги са запалени по шофирането или не са запознати с много от фактите за горивата, да намалят разходите си и да пестят.
Онлайн платформата на инициативата дава достъп на участниците до три занимателни и лесни за изпълнение игри. Първата от тях - „Предизвикателството на Shell FuelSave” ги приканва да управляват виртуална кола, поддържайки възможно най-нисък разход на гориво.
Втората игра, наречена „Багажник”, призовава играчите да проверят своя виртуален багажник и да премахнат ненужните вещи, които оказват влияние върху разхода на гориво, а третата - „Резервоар”, тества основните им познания по икономично шофиране. Всяка от игрите може да бъде споделяна в социалните мрежи, включително и във Facebook.
Още три онлайн игри ще стартират през 2013 г., за да помогнат на участниците да подобрят знанията си и да придобият нови умения по икономично шофиране.
При „Под налягане” задачата е да се постигне правилно налягане за най-кратко време, „Форсиране” кара участниците да изберат най-подходящата предавка на своята виртуална кола в зависимост от особеностите на пътя, а „Багажник на покрива” предизвиква играчите да премахнат предмети от своя багажник в правилната последователност и за най-кратко време.
Кампанията се радва на интерес във Великобритания, Малайзия, Холандия, Турция, Хонконг, Сингапур, Дания, САЩ, Чехия, Филипините, Полша, България и Тайланд.
За да се присъединят българските автомобилисти към инициативата „Мисия Икономично шофиране“, трябва да се регистрират на адрес www.shell.bg/targetonemillion. Така те получават достъп до образователните игри и се причисляват към обществото на шофьорите, които пестят гориво.

 
Ключови думи:   one million, shell, target, Масла и горива
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте