KIA Motors обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили за септември 2009 г. възлизат на 155 223 броя. С това компанията регистрира ръст от 40,4% за изминалия месец.
По региони: в Китай KIA отбеляза значителен ръст от 130,3% с 25 356 регистрирани единици; в Корея, Европа, Северна Америка и останалите пазари продажбата на превозни средства с марка KIA достигна съответно 39 006 броя (60,4% ръст), 36 037 броя (27,6% ръст), 26 138 броя (23,6% ръст) и 28 686 броя (11% ръст).
Общите продажби на автомобилния бранд за първите девет месеца на 2009 г. в световен мащаб са се увеличили с общо 11,8%, достигайки 1 187 795 броя. Най-голям дял марката придоби в Китай – 166 869 продажби, което представлява ръст от 48,3%, докато в Корея, основните пазари и Северна Америка са реализирани респективно 291 525 броя (27,2%), 213 909 броя (10,4%) и 274 976 броя (6,4%) в сравнение със същия период на предходната година.
Бестселърът на марката продължава да бъде представителят на С-сегмента „Черато” (известен на някои пазари и под името Spectra или Forte) с общо 208 627 продадени единици. KIA Sportage се подрежда на второ място с реализирани 127 342 броя, следван от представителя в Б-сегмента Rio с регистрирани 125 092 единици. Произведеният изцяло в Европа KIA ceed остава на 4-то място с регистрирани 92 124 продажби, следван от мъника „Пиканто” с реализирани 73 991 единици.
Г-н Hyoung-Keun Lee, изпълнителен вицепрезидент на KIA Motors Corp., заяви: „Успехът на KIA този месец на международните пазари е забележителен. Вярваме в доброто позициониране на нашите продукти и се надяваме на добри резултати и за в бъдеще.”
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!