Тунингмайсторите от Abt не могат да се спрат, докато не сложат своя отпечатък върху всеки модел на Audi. Какво е в основата на Abt AS5 – ненатрапчив дизайн и мощна осанка. С прецизността и усета на бижутери специалистите от немското тунингстудио са направили купето на компанията от Инголщат още по-елегантно, като допълнително са изпипали очертанията на тялото.
Екипът от Кемптен е съумял да подобри това уникално возило, без по никакъв начин да повлияе негативно на характера му. Само погледнете този страхотен бодикит и начинa, по който си взаимодействат двата цвята от купето – та това прилича на истински манекен в своя екстравагантен и стилен поръчков костюм. В предната престилка допълнително са интегрирани елементи, които подчертават фаровете за мъгла, както и огромната предна радиаторна решетка. Може да се твърди, че след като тунингмайсторите са се заели с колата, тя сякаш е придобила още по-завършен вид.
AS5 несъмнено е уникален и красив автомобил, без значение от коя перспектива се гледа. Задницата заедно с дифузьора е перфектно хармонизирана с четирите ауспуха. Липсва завършвaщият елемент, който да споява всичко това? Не! Това е задният спойлер, който е завършващият и обединяващ елемент в цялата концепция. В унисон с идеята, заложена в този автомобил, са и 20-инчовите колела BR. Благодарение на нестандартния профил на джантите, колелата изглеждат винаги в движение.
Досега се опитвахме да ви убедим, че Abt AS5 е спортен автомобил, но говорихме само за дизайна. По време на изложението в Есен този модел бе представен с мощен 3-литров TDI двигател. Благодарение на Abt Power S, агрегатът може да се похвали с мощност от 300 к.с. В серийния модел те бяха „едва” 240. Максималният въртящ момент от 600 Нм може да бъде отприщен при 2400 об/мин, като осигурява мощна тяга при всякакви случаи. И за да бъде всичко кристално ясно, остава да кажем нещо за динамичните показатели – ускорение до 100 км/ч със старт от място за 5.3 секунди и максимална скорост от 264 км/ч. Е, вече с ръка на сърце можем да твърдим, че това е расов спортен автомобил. За да може да се отговори адекватно на потенциала на колата, специалистите от Кемптен са обърнали специално внимание върху настрoйките на окачването с оглед на оптимизирането на поведението и управлението му.
В цялата тази картинка идеално пасват и спирачните дискове с диаметър от 380 мм. В интериора също цари спортната идея – мултифункционален спортен волан, въглеродни елементи, както и качествена мека кожа. Сред акцентите, които свидетелстват за спортния дух на модела, са и алуминиевите педали Abt и специфичният скоростен лост.
Колата сякаш не изглежда да има недостатъци и вероятно действително няма такива, но вероятно сега е моментът да си зададем често срещания въпрос – има ли къде да я караме, като дори по ремонтираното Цариградско шосе има бабуни...
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!