BASF с отличие за корпоративна социална отговорност

Общи 31 януари 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1042 посещения | без коментари

- На първо място в класацията Добра компания на manager magazine
- Американски анализатори включват BASF в списъка на 100те най-добри компании в света

BASF Aktiengesellschaft бе отличена за корпоративната си социална отговорност. Компанията зае първо място в класацията Добри компании на немското бизнес издание manager magazin, одиторската компания Deloitte и консултантите от Kirchhoff Consult по време на Световния икономически форум в Давос в четвъртък, 25 януари 2007 г. Наградата се дава на добре управлявани и печеливши компании, които са успели да съчетаят успешна последователна политика за човешките ресурси с бъдещи ангажименти към околната среда и обществото. Според класацията BASF е сред най-социално отговорните компании в Европа.

В Давос за втора поредна година BASF беше включена в списъка на 100те най-големи световни компании на нюйоркската изследователска къща Innovest. Списъкът на най-големите 100 включва най-успешните компании в света в секторите на опазването на околната среда, обществените дела и корпоративното управление.

Отговорната химическа компания

Изключително горд съм, че BASF - Химическата компания, е смятана за отговорната химическа компания, заяви д-р Юрген Хамбрехт, председател на управителния съвет на BASF Aktiengsellschaft, по време на церемонията по награждаванията в Давос. Той благодари на целия екип на BASF и специално за усилията на друг член на УС - Егерт Фошерау, който оглавява Съвета на BASF за трайно развитие. Десетчленният съвет, създаден през 2001 г., одобрява всички важни решения, касаещи корпоративната социална отговорност, и ръководи осъществяването им по целия свят.
Чрез социалните ни дейности и тези, свързани с околната среда, ние искаме да изиграем положителна роля в начина, по който се развива обществото, и да постигнем дългосрочен успех с подкрепата и доверието на нашите съседи, добави Юрген Хамбрехт. Например, BASF осигурява десетки милиони евро всяка година за спонсорство и дарения за региона на столицата Рейн-Некар, където се намира основният им производствен комплекс Лудвигсхафен. Повече от половината от тази сума се използва за финансирането на образователни проекти. BASF си сътрудничи и с над 40 други немски компании в инициатива, позната като Фабриката за знание, която подкрепя проекти за училища и детски градини и подпомага млади компании. В допълнение на усилията си в Германия, BASF се е ангажирала и с многобройни проекти за корпоративна социална отговорност по целия свят.

Независима класация
Класацията Добрите компании е съвместен проект на manager magazin, одиторската компания Deloitte и консултантите от Kirchhoff Consult. Тя представлява независима оценка на 120те най-големи компании в Европа в категориите служители, околна среда, общество и рентабилност.

За BASF
BASF е водещата химическа компания в света: The Chemical Company.
Портфолиото на BASF включва химикали, пластмаси, специални химикали, продукти за селското стопанство, фини химикали, суров нефт и природен газ. Като надежден партньор на всички индустрии, интелигентните решения и ценните продукти на BASF помагат на потребителите да станат още по-успешни. BASF разработва нови технологии и ги използва, за да създава допълнителни пазарни възможности. Компанията обединява икономическия успех с опазването на околната среда и обществената отговорност, като допринася за по-доброто бъдеще. През 2005 г. BASF има около 95,000 служители и отбелязва продажби на стойност над 42.7 милиарда евро. Акциите на BASF се търгуват на борсите във Франкфурт (BAS), Лондон (BFA), Ню Йорк (BF) и Цюрих (AN). Допълнителна информация за BASF можете да намерите в интернет на адрес www.basf.com

За BASF България
BASF е в България от 1978 г. чрез Интерпред. През 1990 г. компанията основава представителство в София, а през 1994 г. то е регистрирано като ЕООД. BASF предлага в България продукти и решения за различни сектори като земеделие, строителство, фармация, козметика, хранителната индустрия, преработката на пластмаси, лако-бояджийската и химическата индустрия. През 2005 г. BASF България отчете продажби на стойност 61 милиона евро или 16% ръст спрямо резултатите за 2004 г. от 52.7 милиона евро.

 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте