Bosch стартира серийното производство на новата ESP plus. С тази версия на деветото поколение към защитата от странично поднасяне се добавят редица допълнителни функции за безопасност и асистенция на водача. Високото качество на регулиране на ESP plus предлага на производителите на автомобили например възможността да реализират адаптивен контрол на скоростта и дистанцията с функцията Stop&Go.
При новата система за регулиране на спирачките Bosch залага особено много на модулния принцип. Чрез модулната конструкция на хардуера и софтуера лесно се реализират различни варианти въз основа на една и съща конструкция.
Базовата версия на деветото поколение предлага пълна защита от странично поднасяне, а сензорите за измерване на оборотите на въртене на колелата и напречното ускорение могат да бъдат интегрирани в електрониката на управляващия блок на окачването. ESP plus може да регулира точно спирачното налягане дори и при най-лекия натиск на спирачния педал чрез по-точно управление на помпата за обратно подаване, високоплътни клапани за регулиране на налягането и два допълнителни сензора за налягането. Това е изключително важно за комфортните функции от типа на Адаптивния контрол на управлението (ACC). Усъвършенствано е и деветото поколение на ESP premium, като тази версия е оборудвана с помпа за обратно подаване с шест бутала, които нагнетяват налягането особено бързо и равномерно, и то почти без вибрации и шум.
При първото серийно вграждане на новия вариант на ESP производителите на автомобили и Bosch осигуряват мощен и адаптивен контрол на скоростта и дистанцията с включена функция Stop&Go. За целта Bosch доставя наред с ESP plus и радарния сензор LRR3. В задръстване функцията сама осъществява спиране до покой и след кратък престой осигурява потегляне. Ако автомобилът остане по-дълго неподвижен, леко докосване на педала на газта е достатъчно за активиране на функцията.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!