За да отбележи откриването на новия павилион Autostadt (букв. прев. автомобилен град) в секцията Premium Clubhouse на популярния тематичен парк на Volkswagen Group, компанията произведе нов изцяло огледален Bugatti Veyron, който е позициониран в стая, облицована с огледала. Premium Clubhouse сам по себе си представлява едно произведение на изкуството, архитектурата и дизайна. Той е само едно крило от целия луксозен парк, простиращ се на площ от 25 хектара.
Гвоздеят в Premium Clubhouse е новият огледален Veyron, който всъщност създаден от Олаф Николай. За него казват, че създава едни „мисловни пространства”, в който изследва естетическите възприятия.
С Veyron Николай се е опитал да покаже техническата сложност на един суперавтомобил, като ползва плоските места и позволи на наблюдателите да виждат себе си – посредством една безкрайност от огледала.
„Това е един феномен от безкрайно отразяване, при което границите на пространството и границите между обект и наблюдател се размиват” – обяснява ексцентрикът.
Autostadt, базиран във Волфсбург, Германия, е описван от VW като тематичен парк, който позволява на зрителите да изследват света на мобилността. Само миналата година паркът привлече близо 2 милиона посетители.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!