Новият прототип Invicta (латинското за „непобедим”) на Buick напомня за едно име, което не е било виждано на продукт на General motors от повече от 45 години, като показва четириврат седан със силует, присъщ повече за купе. Вярва се,че моделът е предназначен за продажби в двата най-големи автомобилни пазара – Щатите и Китай. Invicta е най-новата интерпретация на предишните концепции на Buick, като това включва и кабриолета Velite от 2004 година, както и купето Riviera от миналата година. Моделът е съвместно създаден от центровете на General Motors в Уорън, Мичиган и Шангхай, Китай.
Както при Riviera, новата Invicta има доста по-ниски прагове, като колелата са избутани в краищата на автомобила за по-голяма стабилност. Цялостният дизайн е доста приятен, което до голяма степен се дължи на плавните линии на покрива и на предното доста полегато стъкло. В това можете да се убедите и от компютърните графики, предоставени от www.motorauthority.com.
Иначе предницата определено е масивна, но стилна. Полиран алуминий около предните фарове, около отворите за охлаждане, по D-колоната, както и по лайсната, която се намира под вратите, показват, че това е един истински расов представител на Buick и на настоящия им дизайнерски език.
Прототипът е задвижван от първия турбо агрегат с директен инжекцион на Buick. Съответно става дума за четирицилиндров двигател с мощност от 250 к.с. и въртящ момент от 298 Нм. Двигателят е куплиран с шестстепенна автоматична трансмисия за оптимална икономия на горивото.
Размерите са доста внушителни – дължина от 4.93 метра и междуколесна база от 2.9 метра. Височината е 1.47 метра, а ширината – 1.64. Отпред окачването е Макферсън, докато отзад е ползвано независимо.
Изцяло новият LaCrosse, който ще дебютира по-късно през тази година в Северна Америка, ще бъде следващият пример на Buick за глобално сътрудничество. Говори се, че намек за неговия външен вид представлява именно новата Invicta.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!