Продажбите на Chevrolet Europe през първото тримесечие отбелязват скок със 7%, а пазарният дял достига 2,2%.
Общо 112 285 автомобила е реализирал Chevrolet на територията на Европа и 2,2% дял от пазара през първото тримесечие на годината. Ръст от 7% бележат продажбите на марката или 6908 повече продадени автомобили за коментирания период спрямо същия от 2010 г.
„Новият Orlando вече е на разположение на клиентите в нашите представителства и вече виждаме първото положително въздействие от този факт върху числата на продажбите“, сподели Уейн Бранън, президент и управляващ директор на Chevrolet Europe.
През дебютния си месец март новият модел регистрира общо 3824 продажби и надхвърли значително очакванията. В България 7-местният многофункционален кросоувър също се радва на изключителна популярност в първия си официален цял месец на продажби след премиерата в страната.
Новото издание на Captiva ще се появи в представителствата на марката по-късно този месец, следвана от новия Aveo през лятото и версията хечбек на Cruze, наред с Camaro през есента. Продажбите на електромобила с възможност за удължаване на пробега Volt ще започнат през ноември.
През първото тримесечие на 2011 г. продажбите на Chevrolet са с ръст от 128% в Дания, със 115% повече в Турция, а във Франция и Русия покачването съответно е 80% и 51%.
В България марката продължава своето изключително стабилно представяне, като продажбите са нараснали с 6% спрямо същия период през 2010 г. Пазарният дял на Chevrolet в България е 5,01% от общия пазар, вкл. леки и лекотоварни автомобили, автобуси, камиони и мотоциклети.
В България цените на моделите на Chevrolet започват от ниво 16 870 лв. с ДДС и право на данъчен кредит за модерния Spark, за Aveo – от 14 790 лв. с ДДС при специални условия за юридически лица, 25 990 лв. с ДДС при компактния Cruze, 28 480 лв. С ДДС и право на данъчен кредит при 7-местния семеен ван Orlando.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!