Chevrolet Volt - Любопитно видео за прототипа

Общи 26 декември 2008 | RS-Auto.bg A- A+ 1209 посещения | без коментари

Като цяло вече почти всичко около бъдещия Chevrolet Volt изглежда известно, но при тършуването за още информация, екипът на rs-auto попадна на интересен видео материал, свързан с концептуалния вариант на Volt. Можете да последвате линка, а след него и повече информация за модела:

http://video.google.com/videoplay?docid=1791839763235205955

Предишен материал: General Motors точно празнува своето първо столетие – определено крайъгълен камък за автомобилния концерн. От компанията свалиха покривалото от един модел, който вероятно ще успее да спаси компанията и може би ще помогне да се възвърне позицията на производител номер едно в света. Така Chevrolet Volt – моделът, който ще връща разход на гориво от 5.88 л/100 км и ще може да се движи в продължение на 64 км в изцяло електрически режим – бе представен в Детройт.

„Представянето на серийната версия на Chevy Volt е един отличен начин да открием второто столетие” – казва Рик Уейгънър, изпълнителен директор и управител на GM. „Volt е символичен за силната отдаденост на GM на бъдещето... точно тези технологични иновации, с които индустрията трябва да отговори на днешните и утрешните енергийни предизвикателства.”

Volt реално все още е в процес на производство, така че много лесно част от детайлите около него може да се променят преди края на 2010 година. Въпреки това от GM си позволиха да представят спецификацията такава, каквато е в момента. Съответно моделът ще може да ускорява до 160 км/ч. Както бе казано и преди, 64 км ще могат да бъдат изминати на електрически режим. Затова и от GM си позволяват да наричат колата Extended-Range Electric Vehicle. В основата е пакет 16-киловатовчасови литиево-йонни батерии, аранжирани във форма на буквата Т. Освен това има и електрически мотор с мощност от 150 к.с. и въртящ момент от 370 независимо от скоростта.

Зареждането на батериите става, когато те се свържат със 120- или 240-волтов контакт. При 240-волтов контакт батериите могат да се заредят за 3 часа, докато с по-маловолтовия ще са необходими близо осем часа за пълно зареждане. Така с оглед на цените на горивата и на електричество в САЩ, Volt ще излиза 6 пъти по-евтино в сравнение с бензиновите аналози.

Дизайнът на серийния Volt видимо се е променил в сравнение с този на оригиналния прототип, показан по време на автомобилното изложение в Детройт през 2007 година. Вече го няма този широк силует, нито издяланите по-остри линии, като вместо това има нова по-гладка, елегантна и конвенционална каросерия, която все още носи чертите на прототипа. Няма спор, че окачването е отлично, предлагат се четири дискови спирачки, регенаритивно спиране, както и серво.

Тъй като икономията на гориво е един от най-големите ограничители, аеродинамиката е играла голяма роля за изграждането на окончателния външен вид. Volt има доста по-обла и аеродинамична предна престилка, така че да бъде максимално обтекаема. Отзад има малко повече остри ръбове, както и внимателно направен спойлер,благодарение на който въздухът да преминава най-лесно. Интересното е, че автомобилът никак не е малък. Междуколесната база е 2 685 мм, а ширината – 1 7 98 мм. Багажникът предлага малко над 300 л обем. Максималната дължина е 4 404 мм, което показва, че праговете са относителни къси. Височината от 1 430 мм пък показва, че аеродинамиката наистина е приоритет.

Очаква се Volt да бъде произвеждан във фабриката на GM в Детройт, но на този етап все още ръководството на компанията води нужните преговори. Производството на моделите, предназначени за САЩ, ще започне през 2011 година.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте