Динамиката при нея идва от познатия ни двигател - 5,5-литровия битурбо V8 с макс. мощност 525 к.с. при 5250-5750 об/мин и максимален въртящ момент съответно 700 Нм при 1750 – 5250 об/мин.
AMG Performance Studio може да изнесе показателите на още по-високи нива с версията CLS 63 AMG Shooting Brake Edition 1, който получава допълнителна доза от 32 к.с. и още 100 Нм въртящ момент. Така неговите максимални данни са мощност от 557 к.с. при 5250-5750 об/мин и 800 Нм въртящ момент при 2000-4500 об/мин.
Масата на мотора е 204 кг. Средният разход с него е 10,1 л/100 км, а вредните емисии от СО2 – 235 г/км. От място до 100 км/ч двете версии на Mercedes CLS 63 Shooting Brake спринтират съответно за 4,4 сек и за 4,3. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.
Силовият агрегат е куплиран със 7-степенна спортна трансмисия AMG SPEEDSHIFT MCT и със спортното окачване AMG RIDE CONTROL.
Трансмисията е с четири индивидуални режима, сред които спортният RACE START, икономичният Controlled Efficiency (C), който е с функция екологичен старт-стоп, S като Sport, S+ (Sport plus) and M (ръчен режим на управление).
Като опция се предлага спирачна система от композитни материали.
Чувственият дизайн, радиаторната решетка AMG и специфичният капак придават още повече индивидуалност на модела.
Спортни седалки, покрити с напа, с функции за запаметяване на позицията, черен пиано лак на таблото, аналогов часовник с дизайн от IWC, алуминиеви педали – всичко това създава уникална аура в салона.
Озвучаването на борда е поето от съраунд системата Bang & Olufsen BeoSound AMG.
Въпреки тези данни автомобилът е доста практичен и разполага с 1550-литров багажник, който е със стилен дървен под.
Очакваме появата на двете версии на CLS 63 AMG Shooting Brake и CLS 63 AMG Shooting Brake Edition 1 от началото на октомври.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!