Ferrari извади нов модел за Франкфурт

Общи 28 юли 2009 | Speed-Press.com A- A+ 1525 посещения | без коментари

Ferrari пуска нова 2-местна берлинета със средноразположен отзад V-образен 8-цилиндров мотор. 458 Italia е един напълно нов модел от всяка гледна точка – двигател, технологии, аеродинамика, ергономия и др. В него са вложени много технологии от опита на Ferrari от Formula 1. Обърнато е огромно внимание на вътрешното триене в двигателя, за да бъде постигнат по-разумен разход на гориво, отколкото при модел F430, въпреки че работният му обем е увеличен. Средният разход на гориво на Italia 458 е 13,7 л/100 км, а от вредните емисии все още има какво да се желае – 320 г/км CO2.

Нов е и воланът, както и бордовото табло. Те са директен резултат от състезателния опит на марката. В разработването на автомобила огромно участие е взел и топ пилотът на всички времена – Михаел Шумахер. Дизайнът е от ателието Pininfarina. Като при всяко Ferrari той е изцяло подчинен на аеродинамиката. В предницата откриваме единичен отвор за предрадиаторната решетка и плъзгащи се странични въздухозаборници, проектирани така, че да отвеждат охлаждащото количество въздух към радиаторите и гладката структура под автомобила. Предницата е и с аероеластични антикрила.

Новият V-образен 8-цилиндров двигател е с работен обем в размер на 4499 куб. см. Той е първият средноразположен отзад фирмен мотор. Силовият агрегат е с много ниска степен на компресия (12,5:1), типична за състезателните двигатели. Обзаведен с традиционния за марката гладък колянов вал, той осигурява максимална мощност от 570 к.с. при 9000 об/мин и литрова мощност от 127 к.с./л. Този мотор е новият крайъгълен камък в историята на Ferrari, а и в сегмента. Максимумът на въртящия момент от 540 Нм е достъпен при 6000 об/мин, като 80% от него са на разположение още при 3250 об/мин.

Звукът е като на истинско Ferrari. Спортният облик е подчертан от трите задни ауспуха. Сухата маса на автомобила е едва 1380 кг, като на всяка конска сила се падат 2,42 кг. От 0-100 км/ч ускоряването става за 3,4 сек, а максималната скорост на автомобила превишава 325 км/ч.

В новото алуминиево шаси инженерите от Маранело са вложили различни видове високотехнологични сплави, дошли директно от космическата индустрия.

Окачването на Ferrari 458 Italia е с двойни носачи отпред и мултилинк отзад. Интериорът също подчертава спортния дух на автомобила, дълъг 4527 мм, широк 1937 мм и висок 1213 мм при колесна база 2650 мм. Официалната премиера на новата берлинета ще се състои през есента на фирмения щанд на изложението във Франкфурт.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте