Източник: www.fiat.bg
Fiat ще се представи на Автомобилнен салон София 2011 с щанд от 224 м2, на който своя дебют пред българска публика ще направи новият двуцилиндров двигател, спечелил титлата Международен двигател за 2011. Революционният двигател, завоювал 4 титли от конкурса Международен двигател на 2011 ще е вграден в култовия Fiat 500.
Шедьовърът разработен от Fiat Powertrain Technologies (FPT) – новият двуцилиндров бензинов двигател с мощност 85 к.с., първообраз на новото семейство двуцилиндрови двигатели, включва и революционната Multiair система. Още повече, в унисон с концепцията за "downsizing, новото поколение двигатели (с мощност от 65 до 105 к.с.) ще отделя 30% по-малко СО2 емисии в сравнение с двигател със същата мощност.
Освен революционния Twin Air двигател, на щанда на Fiat погледите ще привлича и новият Fiat Doblò Panorama. Той е проектиран с мисъл за практичност и комфорт, които да осигурят превозването на до 7 пътници. Автентичен автомобил за семейно пространство, който предлага първокласна сигурност, ниски експлоатационни разходи и грижа за околната среда.
Сравнен с предишния модел, от който бяха продадени над 1 милион бройки, новият Doblò разполага с изцяло нов стил, нови двигатели и нови технически характеристики. Тези аспекти нареждат новия Doblò на първо място в своя клас по отношение на обем и намалени вредни емисии. Резултатите бяха постигнати благодарение на нова платформа, повече пространство за пасажерите (с междуосие от 2755 мм – най-голямото в класа), 790 литров багажник (3200 литра при свалени седалки), намалени СО2 емисии (129 гр/км с двигател 1,3 Multijet 90 к.с. – най-ниските в класа), иновативно Bi-link задно окачване за повече комфорт, богато стандартно оборудване за сигурност и многофункционален интериор.
Експонатът на щанда ще е снабден с най-мощния двигател от гамата – най-ново поколение дизелов 2.0 MultiJet с мощност 135 к.с.
Прожекторите ще бъдат насочени и към Punto Evo. Наследникът на успешния Grande Punto ще бъде представен от експонат, оборудван с модерния турбо бензинов 1.4T-Jet двигател с мощност 105 к.с., интегриращ и революционната система за управление на клапаните MultiAir.
Специално място е отделено и на Fiat Bravo. Моделът, доказал своята надеждност, ще бъде представен от експонат в бежов цвят, с икономичен 1.4 Fire бензинов двигател с мощност 90 к.с.
На щанда на Fiat ще блести и градския SUV – Sedici, представен от експонат, оборудван с бензинов 1.6 литров двигател с мощност 120 к.с. и задвижване 4х4.
Не бива да забравяме и култовата Fiat Panda. Емблематичният за Fiat модел, с над 6 милиона продажби в цял свят, ще бъде представен от експонат с бензинов 1.2 литров двигател с мощност 60 к.с.
Премиера на нов двуцилиндров бензинов двигател с мощност 85 к.с.
Новото семейство двуцилиндрови двигатели, разработени от Fiat Powertrain Technologies ще направи своя дебют в България именно на Автомобилен салон София 2011г.
Това е изцяло нова концепция, която ще затвърди позициите на Fiat на международната автомобилна сцена.
Използвайки иновативни технологии, двигателят внедрява и революционната MultiAir система, която оптимизира разхода на гориво и вредни емисии. Още повече, реализирайки концепцията за "downsizing, новото поколение двигатели (с мощност от 65 до 105 к.с.) ще отделя 30% по-малко СО2 емисии в сравнение с двигатели със същата мощност.
Посетителите ще могат да приветстват новия двигател първо във Fiat 500. Автомобилът ще е екипиран с двуцилиндров турбо бензинов двигател с мощност 85 к.с., който има най-ниските нива на вредни емисии за бензинов двигател (до 95 гр/км) и в същото време не е лишен от динамични характеристики и удоволствие от шофирането. В сравнение с другите два бензинови двигателя, които се предлагат днес, новият двигател осигурява отлични динамични показатели и значително намаляване на разхода на гориво. Двуцилиндровият турбо двигател изразходва 15% по-малко гориво и има 25% по-добри динамични характеристики спрямо бензиновия 1.2 8V двигател, а в сравнение с 1.4 16V двигател намаляването на разхода на гориво е дори още по-значително (30%) при съизмерими динамични характеристики.
В сравнение с четири цилиндров двигател със същите динамични характеристики, новият двигател е по-къс с 23% и по-лек с 10%, отваряйки път към интересни бъдещи разработки на база интегриране на метан или хибридни версии. В частност, метановата версия ще бъде налична скоро, осигурявайки още по-ниски нива на вредни емисии. Това става възможно с използването на допълнителни инжектори, които ще допълват основните бензинови инжектори.
Новият двигател ще включва и системата MultiAir. Сърцето на системата е нова електрохидравлична система за управление на клапаните, която редуцира разхода на гориво директно чрез всмукателните клапани, без да използва дроселова клапа.
Още повече, новият двуцилиндров двигател поставя "downsizing концепцията до ръба: комбинацията от малък работен обем с ново поколение турбо осигурява дори по-добри динамични характеристики от по-големи двигатели, но в същото време разходът на гориво и отделяните вредни емисии са значително по-малки. Също така, турбото значително увеличава максималния въртящ момент при ниски обороти, което осигурява гъвкавост и динамика непостижима за двигател с атмосферно пълнене.
Специално за клиентите на Fiat на Автомобилен салон София 2011г.
Официалният вносител на Fiat за България – Ауто Италия ЕАД, ще предостави преференциални условия за закупуване на нови автомобили по време на автосалона.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!