Видео на новото Bravo можете да видите тук:Автопрес.ТВ
В началото на седмицата в Рим, Fiat представи две световни новости. Първото от тях беше изцяло новото лого на марката, а второто беше изцяло новото поколение на модела Bravo.
Изминалата година бе знаменателна за FIAT. Автомобилната компания с най-висок ръст на европейския пазар за 2006 г. пое по пътя на голямата промяна. Този факт се вижда не само от цифрите. Най-хубавото е, че доволните клиенти на марката споделят същото мнение. От днес, 31.01.2007 г. промяната гордо ще блесне и на предната решетка на новия Fiat Bravo. Новото лого на FIAT, израз на обновената стратегия на марката в последствие ще се появи и на останалите модели.
След поредицата от успешни модели, представящи новото лице на FIAT (Panda, Grande Punto, Croma, Sedici и новият Bravo), имаше нужда от символ на новата ера на FIAT. Ето как се роди новото лого.
Концепцията е дело на RobilantAssociati (агенция, специализирана в областта на брандинга и стратегическия дизайн) и Fiat Style Centre. Новият символ напомня за логото, което е украсявало решетката на автомобилите FIAT в периода 1931-1968 г., с издължени букви FIAT на рубинено червен фон, обградени с хромирана рамка във формата на щит. Триизмерният ефект предава идеята за технология, италиански дизайн, динамика и силна индивидуалност. Новото лого на FIAT символозира мисията на италианския автомобилен гигант, който вече повече от 100 години създава надеждни автомобили с прекрасен дизайн, на достъпна цена, които гарантират по-високото качество на живот.
В България официалният вносител на FIAT, Ауто Италия, стартира обновяването на марката днес заедно с всички международни представителства и официални вносители, с промяна на визията на сайта www.fiat.bg редом с всички официални сайтове на марката. За първи път у нас новото лого ще се появи върху автомобилна решетка на официалната премиера на Fiat Bravo в България през месец юни тази година.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!