Fiat ще представят система за задвижване на четирите колела при своя малък градски модел 500, сочат най-новите материали в немските медии. Според въпросните слухове италианският автомобилен производител ще пусне през 2010 година автомобил, който видимо ще притежава контурите на комби и ще бъде базиран на показания по-рано Fiat 500 Giardinetta. Една от причините за пускането на по-голям вариант със задвижване на четирите колела е наличието на конкурент, а именно Mini Clubman.
Почти сигурно е, че предстоящият комби вариант на Fiat 500 ще ползва системата за задвижване на четирите колела, която е използвана и в хечбека Panda. Все пак в края на краищата двата модела споделят една и съща платформа. И макар и да не е дадена зелена светлина на проекта на Fiat, от Automobilwoche съобщават, че вероятно ще има серийно производство и дори се предвижда производството в 32 000 бройки годишно.
Предишен материал: От много време имаше слухове за Fiat и за развитието на няколко нови варианта на изключително успешния Fiat 500. Така наскоро бе забелязан първият от възможните варианти на базата на 500 – ново комби (или Giardinetta) бе забелязан по улиците, но тежко замаскиран. Въпреки опитите на инженерите да покрият достатъчно колата, прототипът е бил доста лесно различим като удължена версия на 500.
Един от най-големите конкуренти на Fiat 500 е Mini, като представянето наскоро на комбито Mini Clubman е достатъчна причина за Fiat да пусне своя версия. Компютърната графика е добра индикация какво можем да очакваме от новото комби, като могат да се забележи по-дълъг заден надвес и по-висок покрив.
По-дългата база на 500 се доказа като вдъхновяваща идея за италианската фирма Castagna, които представиха комби версия на 500 по време на автомобилното изложение в Женева тази година. Наречен Woody Wagon (заради дървените елементи в интериора), моделът е по-дълъг с 30 см в сравнение със серийния Fiat 500 и притежава 1.4-литров мотор с мощност от 155 к.с.
Не очаквайте да видите този мотор в Giardinetta, като по-възможно е бъдещите серийни модели да запазят същата гама от двигатели, която се ползва при стандартния мъник. Това означава 1.2-литров двигател с мощност от 70 к.с. и 1.4-литров с мощност от 100 к.с. Към тях има и 1.3-литров ултраефикасен Multijet дизел с мощност от 75 к.с.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!