Ford стартира нова подмарка в Китай, за да ускори продажбите си в региона. Американският производител все още не назовавал името на новата марка, чиято дейност ще се развива в партньорство с Mazda и местния производител Chang`an Motors. Сигурно е, че автомобилите, които ще се появат през следващите три години няма да носят емблема на Ford. Целта на американската компания е до 2015 г. да продаде 8 млн. автомобила, като голяма част от тях се очаква да дойдат именно от азиатския пазар. През миналата година компанията е продала 580 000 единици в Китай, докато GM цели 2 млн. В резултат на това Ford планира да построи четири нови завода до 2015 г. Това включва и съоръжение за производство на автомобили с марка Lincoln. За сравнение Honda, Nissan и VW вече са създали търговски марки заедно с местни партньори.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!