* Продажбите в сектора на автомобилните гуми се увеличиха с 183 милиона долара поради по-богатия продуктов микс, независимо от по-малкия обем
* Продажбите в региона Източна Европа, Близкия Изток и Африка достигат рекордни нива на продажби и печалби
* Инициативите за структуриране на капитала напредват според плановете
Goodyear Tire & Rubber Company обяви рекордни продажби на гуми за второто тримесечие в размер на 4,9 милиарда долара, което представлява увеличение с 4% спрямо същия период на миналата година, чрез осигуряването на някои ключови пазари на по-добри условия чрез по-богат продуктов микс.
Този растеж, заедно с печалбите от продажбите на гуми, дължащи се на валутата, в рамките на Европейския съюз, породи намаление от 3 процента на продажбите в Северна Америка, което се дължи най-вече на излизането на компанията от производството на някои специални марки гуми заедно с по-слаби пазари на гуми за първоначално вграждане и за подмяна.
Нашите силни резултати през второто тримесечие показват успешното изпълнение на нашата стратегия за подобряване на бизнеса и продуктовия микс, както и една предварителна полза от по-ниските структурни разходи., каза Робърт Кийгън, Председател на борда и Главен изпълнителен директор.
Чрез действията, които предприехме през последните 4 и половина години, създадохме силна основа за развитие във възходяща линия. Също така, нашият все по-добър баланс ни дава възможността за гъвкаво увеличение на инвестициите, като се стремим да увеличим сърцевината на нашия бизнес: гумите за леки и лекотоварни автомобили, каза още Кийгън.
Всичките пет регионални фирми на компанията достигнаха по-високи оперативни приходи в сравнение с второто тримесечие на 2006 година, като три от тях поставиха рекорд. Подобрените ценообразуване и продуктов микс от около 155 милиона долара през второто тримесечие на 2007 година компенсира увеличената с около 55 милиона долара стойност на суровините.
Приходите от продължаващи операции за второто тримесечие бяха 29 милиона долара (14 цента на акция), в сравнение със загубата от 33 милиона долара от продължаващи операции (19 цента на акция) през 2006 година.
Включвайки и прекратените операции, Goodyear има нетни приходи за второто тримесечие в размер на 56 милиона долара (26 цента на акция), в сравнение с 2 милиона долара (1 цент на акция) за миналата година. Всички стойности на акция са средни.
***
Goodyear е една от най-големите фирми-производителки на автомобилни гуми. Компанията произвежда гуми, технологични каучукови изделия и химикали в повече от 90 фабрики в 28 страни по целия свят. Goodyear има повече от 75,000 служители в цял свят.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!