Infiniti стартира първото международно съревнование за цифрово изкуство

Общи 21 април 2011 | Speed-Press.com A- A+ 2340 посещения | без коментари

Infiniti стартира „Конкурс за цифрово изкуство на Infiniti” в партньорство с designboom - първото в света онлайн списание за изкуство, архитектура и дизайн, за да намери изгряващите звезди на цифровото изкуство и да открие нови таланти по целия свят.
Първото по рода си международно съревнование с продължителност една година и свободен достъп, включва три отделни теми и ще приветства хора от всякаква възраст, независимо от държава или артистично образование, които да създадат новаторски, творчески и въздействащ дизайн, отразяващ продуктите на Infiniti, но под формата на цифрово изкуство. Участниците могат да представят своите произведения в две отделни категории: за показване в интериора (компютърно генерирани видеоклипове, изображения и скулптури) и външна проекция.
Творците могат да изразят своята креативност, като използват комбинация от техники, например 2D или 3D холограми, и могат да използват елементи от търговския обект на Infiniti център, като например знаковото и луксозно обзавеждане, за да вдъхнат живот на своето произведение. Всяка представена творба ще трябва да отговаря на основни изисквания, които включват ясно демонстриране на японския произход на компанията и присъствието на автомобил Infiniti в замисъла на произведението.
Уважаван екип от експерти на Infiniti и designboom ще избере общо 50 от най-вдъхновяващите и впечатляващи творби от всички представени. Те ще бъдат препратени до специално жури от известни личности от сферите на моторните спортове и автомобилната индустрия, рекламни консултанти, дизайнери и международно признати майстори на цифровото изкуство.
При затворени врати членовете на журито ще съчетаят тяхното експертно мнение, за да изберат победителите – три външни и три интериорни произведения. Всеки творец, който достигне този етап на съревнованието за цифрово изкуство на Infiniti ще бъде възнаграден с възможността да покаже своята творба в цяла Европа на церемониите по откриване на редица нови Infiniti центрове и пред повече от 1500 гости като основен акцент в интериора или като външна проекция върху фасадите на уникалните сгради. Разпростирайки се бързо по целия свят, Infiniti бе най-бързо растящата луксозна марка в САЩ през 2010 г., а през 2011 г. ще отвори центрове в някои от най-красивите европейски градове. Infiniti центровете не приличат на другите търговски обекти за автомобили, тъй като предлагат луксозна обстановка, която напомня на бутиков хотел и художествена галерия, и там всеки клиент се обслужва много гостоприемно, както се очаква в Япония.
Крайният победител във всяка от трите тематични категории ще бъде определен от общия брой онлайн гласове на посетителите на всяко ново откриване на център, когато ще бъдат показани творбите, и ще получи награда от 10 000 евро, както и възможност да участва на големия финал, в който ще се определи абсолютният победител от съревнованието.

 
Ключови думи:   Infiniti
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте