Jaguar и Land Rover топ 5 на най-новото проучване на J.D. Power and Associates

Общи 05 август 2011 | Speed-Press.com A- A+ 6705 посещения | без коментари

Според последното проучване на J.D. Power and Associates брандовете Jaguar и Land Rover са в топ 5 по отношение на цялостно представяне на автомобилите в пътни условия. „Котката" се нарежда на второ място за четвърта поредна година с общ резултат от 857 точки. Land Rover бележи напредък с една позиция и вече заема четвърто място в генералното класиране с 841 точки.

Изследванията на прочутата американска изследователска агенция са насочени към дизайна и пътното поведение на 32 автомобилни бранда. Анализирани са по 80 различни елемента, които спомагат на водача да почувства удоволствието от шофирането.

Президентът на Jaguar и Land Rover за Северна Америка Анди Гос демонстрира задоволство и гордост от постигнатите резултати. „Фактът, че се нареждаме толкова високо в тази престижна и призната в цял свят класация на J.D. Power and Associates, за пореден път доказва, че ние предлагаме две от най-добрите премиум марки в света. Щастлив съм, че отличните резултати изведоха и двете ни марки в топ 5, което подсказва, че предлагаме на нашите клиенти висококачествени автомобили с неподражаем стил и пътно поведение", коментира с радост Гос.

В основата на успеха на Jaguar са новите модели на марката. XF се нарежда на трето място в средния сегмент с 844 точки. Новият флагман на британската марка XJ събира с 23 точки повече от своя събрат. В основата на успеха на Land Rover е обновеният Range Rover, който печели безапелационно първо място в категория „Големи премиум кросоувъри". „Императорът", както е известен аристократичният SUV, побеждава всички останали с високи резултати по отношение на луксозния стил, заложен в екстериора и интериора, мекото и удобно пътното поведение и високите нива на сигурност в купето.

Изследванията на J.D. Power and Associates се базира на проучвания, свързани с потребителското задоволство. Собствениците на нови автомобили оценяват 80 компонента във возилото си, като обясняват ясно и подробно какво точно в тях им харесва или не ги задоволява. Тези проучвания са от голяма полза на автомобилните производители, защото им дават ясна представа за нагласите в обществото и сферите, нуждаещи се от подобрение, за да бъдат доволни техните фенове и клиенти.

Най-новото проучване на J.D. Power and Associates се проведе през февруари и март тази година. Участие в него взеха 73 000 собственици на нови автомобили, които са имали удоволствието да ги експлоатират поне 90 дена, откакто ги притежават.

 
Ключови думи:   j d power, j d power and associates, jaguar, land rover
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте