Kia се доближава до клиентите, пуска блог

Общи 04 септември 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1343 посещения | без коментари

Kia Motors Corporation (KMC) обяви, че комуникацията между компанията и клиентите ще бъде пренесена на ново ниво, благодарение на специалния блог, който се появи в Интернет днес.

www.kia-buzz.com ще даде възможност както на обикновените потребители, така и на голяма част от своите работници, да изразяват свободно своите виждания, бъдещи планове и виждания, идеи.

"Блогът Kia BUZZ ще освободи запушената до момента директна линия на комуникация между нашата компания, нашите клиенти и партньорите ни в цял свят, заяви Йонг- Мо Ан, изпълнителен вицепрезидент на международното маркетингово подразделиение на Kia. "Това е новаторски подход, чрез който истински гласове от цялата ни организация могат да достигнат до нова аудитория с информация за Kia Motors..., допълва той.

 
Ключови думи:   buzz, kia, kia motors, kmc, target
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте