KIA Motors лансира глобалната си имиджова кампания под наслов ‘Inspired by What You Like. KIA, the Power to Surprise.’ (Вдъхновен от това, което ти харесваш. KIA, силата да изненадваш). Целта на кампанията е да увеличи разпознаваемостта на марката, изтъквайки основните й ценности – ‘Challenger’, ‘Human-driven’ и ‘Spirited’ – чрез телевизионна реклама и промотиране на идеята в дигиталните медии на ключовите пазари.
В допълнение към традиционните медийни канали, KIA ще използва дигитални социални мрежи за по-близък контакт с потенциалните си клиенти и фенове на марката. Кампанията ще бъде отразена в социални платформи, където потребителите могат да участват активно и да споделят опита си. Ключовите послания в интернет пространството ще са идентични с акцентите в телевизионната реклама.
В главната роля на тийзинг кампанията, стартираща днес, е лицето на марката тенис сензацията – Рафаел Надал, който ще информира аудиторията какви са неговите предпочитания. Рекламният клип ще подчертае ценностите на KIA, инициирани от потребителите на марката.`
Основавайки се на партньорството между KIA и Facebook, най-обширната социална медийна платформа, дигиталната кампания ще се проведе на 3 етапа: забавна анкета, програма за корпоративна социална отговорност и съвременен забавен клип.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!