Четвъртото поколение на Mazda2, което се предлага в Япония още от септември, идва в Европа с четири двигателя с 1,5-литров работен обем – три бензинови с мощност 75, 90 и 115 к.с., както и дизелов с максимални 105 „коня“ и въртящ момент от 220 Нм. Както вероятно се досещате, ключовите думи за модела ще бъдат технологията за двигателите и трансмисиите SKYACTIV и дизайнът KODO.
В зависимост от модификацията агрегатите ще се съчетават с 5- или 6-степенни механични предавателни кутии или 6-степенен автоматик. В обзавеждането влиза мултимедийна система като на Mazda3 или Mazda6, асистент за следене на сляпо петно и др.
Разходът на базовия двигател ще е около 4,7 л/100 км, а бензиновият топдвигател е оборудван със система за възобновяване на натрупаната при спиране кинетична енергия под името i-ELoop, в смесен цикъл ще „харчи“ 4,9 л/100 км. Разходът на дизеловия ще е едва 3,4 л/100 км.
В България моделът идва от началото на следващата година, споделиха с нас от представителството на марката в страната ни.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!