Opel Antara 2011: Динамичният кросоувър с нова стилистика и техника (Видео)

Общи 23 март 2011 | Auto-Press.net A- A+ 1733 посещения | без коментари

Източник: www.opel.bg

* Развитие на дизайна със свежа нова предна част
* Нова гама от двигатели с повече мощност и по-висока ефективност
* Подобрена ходова част с променени настройки
* По-луксозен интериор с нови елементи
* Електронно контролирана система за двойно предаване с променливо разпределение на мощността
* Увеличаване на значимостта на сегмента на SUV и кросоувър моделите в продуктовата гама на Opel

С атрактивен външен дизайн, нови двигатели, изцяло нова настройка на ходовата част и подобрено качество на интериора, през моделната 2011 година Opel Antara комбинира възможности за движение на пътя и извън него с високо ниво на функционалност и градски шик.

Изцяло преработената гама от двигатели включва два дизелови и един бензинов агрегат, чийто нива на емисии не само отговарят на стандарта Euro 5, но и осигуряват подобрена динамика със значително намален разход на гориво и емисии на въглероден двуокис. Двата възможни варианта за трансмисии – шестстепенна механична или автоматична – също са изцяло нови разработки.

Видео

Дизеловият двигател 2.2 CDTI се предлага в два варианта на мощност. Версията със 120 кВт/163 к.с. разполага с максимален въртящ момент 350 Нм и може да бъде съчетана с предно или двойно предаване и механична или автоматична трансмисия. С разход на гориво от 6.3 л/100 км (CO2: 167 г/км), ускорение от нула до 100 км/ч за 9.9 секунди и максимална скорост 189 км/ч (отнасящи се за версията с предно предаване и механична предавателна кутия), този силов агрегат предлага балансирано съчетание на ефективност и динамика.

По-мощният дизелов мотор със 135 кВт/184 к.с. (с максимален въртящ момент 400 Нм) се предлага стандартно със задвижване на четирите колела и може да се поръча както с механична, така и с автоматична трансмисия. Той впечатлява с отлична динамика и нисък разход на гориво – ускорението от нула до 100 км/ч става за 9.6 секунди, максималната скорост достига 200 км/ч, а сто километра се изминават с 6.6 л, съответстващи на 175 г/км емисии на CO2 .

Алтернатива на дизеловите двигатели е бензиновият 2.4 ECOTEC агрегат с мощност 123 кВт/167 к.с. и въртящ момент 230 Нм, който се предлага с предно предаване и механична трансмисия или задвижване на четирите колела с механична или автоматична предавателна кутия. Оборудван с този агрегат автомобилът ускорява от нула до 100 км/ч за 10.5 секунди, постига максимална скорост 190 км/ч , има разход 8.8 л/100 км и емисии на CO2 от 206 г/км (за версията с предно предаване и механична трансмисия).

Интелигентна система за задвижване на четирите колела с променливо разпределение на мощността

Електронно контролираната система за задвижване на четирите кола на Opel Antara комбинира предимствата на предното предаване (например, по-ниския разход на гориво) с по-доброто сцепление, осигурено от задвижването на четирите колела. Нормално двигателят задвижва само предните колела, като условията на движение се следят във всеки един момент от управляващата електроника.

Ако поради някакви причини сцеплението на гумите на предния мост се намали, системата светкавично преразпределя мощността, като в зависимост от пътната ситуация различна част от въртящият момент се насочва към задния мост. Така мощността варира в диапазона от гореспоменатите 100 процента към предния мост до съотношение 50 на 50 процента към всеки един от мостовете.

Нова фина настройка на ходовата част с динамичен характер

За да съответства на по-динамичния характер на двигателите, ходовата част на Opel Antara е с изцяло нова настройка, осигуряваща съчетание от удоволствие от шофирането с високо ниво на комфорт при пътуване. Кормилното управление, чийто характеристики зависят от скоростта на движение, също е променено и сега осигурява още по-директна връзка с колелата.

Промените по ходовата част и активната безопасност включват и подобрения по ABS-а, а системата Hill Start Assist (HSA), която подпомага водача при потеляне по наклон, е част от стандартното оборудване.

В зависимост от моделния вариант и оборудването клиентите разполагат с възможност за избор на алуминиеви колела с размер 17, 18 или 19 цола, които имат своя принос за динамичното поведение на автомобила и впечатляващата визия на спортния кросоувър.

Освежен дизайн и ясна маркова идентичност

Стилистиката на новия Opel Antara се отличава с променена предна част с хромирана рамка, широка хромирана лайстна и марково лого. Шикозният кросоувър вече разполага с нови светлини за мъгла, нова графика на задните светлини и ярко открояващи се защитни панели в предната и в задната част.

Освеженият интериор предлага ново обзавеждане с по-високо ниво на тапицерията и облицовките, инструментален панел с нови графични решения, централна конзола с нов дизайн и допълнително място за съхранение на предмети, както и елегантно ниво на оборудване с кожен салон наречено Light Titanium. Подобрените технологични решения свързани с безопасността и комфорта включват електрическа ръчна спичака, дисплей изобразяващ активираната предавка при ръчно превключване в автоматичните варианти, изключване на предната и страничните въздушни възглавници за мястото до шофьора, позволяващо монтиране на детска седалка, предварително доопъване на предпазните колани и ограничители на силата им, както и комплект за възстановяване на спукана гума.

Силна алтернатива в сегмента на SUV моделите от среден клас

С атрактивната си визия, високотехнологичната гама от двигатели, активната настройка на ходовата част и по-високото ниво на интериорното обзавеждане, Opel Antara е силен претендент в своя сегмент. Спортният кросоувър предлага отлично съчетание от качества за своята цена: бензиновият вариант 2.4 ECOTEC със 123 кВт/167 к.с. например, в ниво на оборудване Base с предно предаване е достъпна базова версия в моделната линия на Antara и ще се предлага на цена от 43.930 лева с ДДС.

Цялостната промяна на Antara демонстрира стратегията на Opel да поставя фокус върху традициите, потенциала и експертния опит и да им вдъхва живот с атрактивни продукти. В този случай традицията следва корените на Frontera, произвеждана от 1991 до 2003 година, а сама по себе си усъвършенстваната Antara прави един своеобразен нов старт. SUV и кросоувър сегментът ще играе все по-важна роля в марковото продуктово портфолио, чиято цел е усилване на позициите на Opel на европейския автомобилен пазар. Следващата стъпка в тази посока е компактен SUV модел планиран за 2012 година.

Стратегията за Европейския пазар за Antara предвижда продажби от порядъка на 15,000 броя през дебютната 2011 година и по 20,000 броя през следващите години. Очаква се че около 80 процента от тях ще се дължат на британския, германския, италианския и руския пазари. Според прогнозите дизеловата версия със 163 к.с. ще има 75-процентен дял от общите продажби.

 
Ключови думи:   antara, opel antara
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте