Renault разкри подробности за фейслифта на Mеgane

Общи 06 януари 2012 | Speed-Press.com A- A+ 2650 посещения | без коментари

След като подложи Twingo на фейслифт, Renault стори същото и с Megane.
Предницата е модернизирана с вграждането на дневни LED светлини, а усещането за качество е засилено с въвеждането на няколко щрихи в черен лак и хром. В обзавеждането влизат три нови двигателя - Energy dCi 110 и Energy dCi 130, както и Energy TCe 115. 1,2-литровият мотор, най-мощният на пазара в този сегмент, изкушава с разход от едва 5,3 л/100 км и вредни емисии на CO2 в размер на 119 г/км. Така с едно зареждане дизелов Mеgane разполага с автономност от 1000 км.
За комфорта и сигурността на борда се грижат системи като Visio или помощна за потегляне под наклон. В Европа продажбите на Megane Collection 2012 започват от март 2012 г., като до края на годината ще обхванат и Турция, Израел, Алжир, Тунис, Южна Африка, Русия и Аржентина.
Вътрешното обзавеждане също е обогатено. Купувачите ще могат да избират пакет с кожа или алкантара (последният може да бъде двуцветен или трицветен). Версиите GT и GT-Line се отличават с LED светлини, тапицерия с червени шевове, спортен волан, прагове, и плочка с надпис Renault Sport на бордовото табло. В палитрата на цветовете за каросерията вече влизат и синьото (Bleu Majorelle), както и перленото бяло (Blanc Nacre).
Megane от моделна 2012 г. ще е първият в гамата на марката, който ще се предлага с гореспоменатите двигатели от серията Energy. Те са разработени на принципа на „даунсайзинг“ от ново поколение, почерпал опит от болидите на Renault във Формула 1. И трите мотора са съчетани с енергоспестяващата система Stop&Start и с такава за регенариране на натрупаната при спиране енергия. Новите двигатели са изключително безшумни.
Renault Energy TCe 115 е първият бензинов силов агрегат на компанията, с директно свръхпълнене. Двигателят ще замени досегашния 1.6 16V. Въпреки по-малкия си работен обем (1198 куб. см), той предлага по-висока с 5 к.с. максимална мощност (115 к.с.) и допълнителна доза от 40 Нм за въртящия момент (190 Нм). Той е изключително еластичен и работи като дизелов мотор при ниските обороти.
Най-продаваният двигател на Megane, 1.5dCi, е доразвит в новия Diesel Energy dCi 110, чийто среден разход вече пада под 3,8 л/100 км, а съдържанието на СО2 в отработилите газове е сведено до едва 95 г/км. Максималният въртящ момент при новия агрегат е увеличен с 20 Нм спрямо този на досегашния 1.5dCi и резултатът е 260 Нм, достъпни още от 1750 об/мин).
Renault Energy dCi 130 е най-мощният не само в гамата, но и в сегмента си. Той осигурява 130 к.с. и 320 Нм. Монтиран в Megane, той постига среден разход от само 4,0 л/100 км, а вредните му емисии от 104 г/км позволяват на френските купувачи да ползват обявения за страната си екологичен бонус.
Автоматично нагаждане на фаровете и добра нощна видимост благодарение на Visio System са само малка част от удобствата, предлагани в Megane. Автомобилът ще ви сигнализира щом неволно щом пресечете осевата линия,
Произвеждат обновената колекция на Megane във фирмения завод в Паленсия.
Megane R.S. Collection 2012 пък е зареден с допълнителни 15 к.с. (265 к.с.) и съответно още 20 Нм (360 Нм) спрямо предишното поколение. Нови лети 18-инчови джанти сатинирани или черен мат и логото RS в средата, червени шевове на волана и топката на скоростния лост, текстилни или кожени седалки Recaro и др. допълват облика на спортните версии.


 
Ключови думи:   majorelle, megane, renault, renault sport, twingo, visio
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте