SAIC подписа дългосрочен договор с Ратола

Общи 06 декември 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1161 посещения | без коментари

Ратола Корпорация ще бъде официален вносител на SsangYong Motor Company поне още 5 години. Такъв е срокът, записан в дистрибуторския договор между българската компания и елитния корейски производител, който вече е собственост на китайския автомобилен гигант SAIC. Безпрецедентно дългият ангажимент е признание за добрата работа на Ратола, която успя да наложи модела Рекстън като един от най-популярните в сегмент SUV2 у нас и в момента активно лансира новите модели Кайрон, Екшън и Екшън Спортс.

"Радваме се, че наред с Италия и Испания, България е в клуба на отличниците на СангЙонг. Предстоят ни интересни 5 години с новите модели на Санг Йонг, в които, разбира се, ще продължават да се използват най-добрите технологии на Мерцедес, а дизайнът отново ще бъде на Джуджаро. За 2009 г. е предвиден и европейският дебют на леките автомобили, които SAIC ще произвежда в Китай, използвайки лицензионните права върху Rover 25, 45 и 75. Вярваме, че ще оправдаем гласуваното доверие - заявиха по този повод от Ратола.

Функциониращата европейска мрежа за дистрибуция, наред с технологиите на Мерцедес-Бенц и дългогодишния опит в автомобилостроенето, бе сред активите, с които SsangYong изкуши най-големия производител на автомобили в Китай. След придобиване на контролния пакет от SsangYong, SAIC назначи на ключови позиции китайски мениджъри, които се заеха с ревизия на резултатите. Така в края на 2007 г. договорите на някои от дистрибуторите бяха прекратени, а други, сред които Ратола Корпорация, получиха продължение на контрактите.

Така, малко след автосалона във Франкфурт (IAA), на който топ-мениджмънта на SAIC се появи изненадващо в пълен състав, Германия осъмна без официален вносител на SsangYong, очевидно в търсене на по-способен такъв. "Ние ще работим само с най-добрите - категоричен бе новият Изпълнителен директор на SsangYong Жанг-Хай Тао.

Производството на моделите на SsangYong остава в Корея – уточниха китайците, добавяйки, че тяхната намеса в дейността на елитния корейски производител ще бъде само финансова – с инвестиции в развойна дейност и разширяване на производствената база. След стартиране на производството на лицензионните Rover-и в Китай, SAIC ще използва вече изградените дистрибуторски канали на SsangYong за паралелно разпространение на новата китайска марка в Европа.

 
Ключови думи:   rover 25, ssangyong motor company
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте