Toyota - Нов план за развитие от японците

Общи 16 декември 2007 | RS-Auto.bg A- A+ 3274 посещения | без коментари

Походът на Toyota към лидерското място по продажби в света продължава, като в същото време японците правят всичко възможно,за да намалят максимално разходите си. Спестяванията ще идват от по-добро качество, по-малко човешки ресурси и по-малко излишни материали, както и новия им план “Value Innovation” (VI).

Предишният план за редуциране на разходите, който бе наречен “Construction of Cost Competitiveness in the 21st Century” (CCC21), спести между другото 9 милиарда за пет години. В интервю с корпоративния президент на Toyota Motor Corporation Кацуки Уатанабе Reuters твърдят, че той очаква около 2.7 милиарда долара спестени пари на година и че всичко под това число би било безсмислено. Уатанабе вярва сега, че новият план няма само да достигне 2.7 милиарда годишно, но и ще ги надмине.

Все още е корпоративна тайна в какво се изразява планът на японците, но е известно, че включва използването на ултралеки материали, както и конструиране на автомобили, които да бъдат ефикасни не само от гледна точка на икономия на гориво, но и от гледна точка на икономия на пари.

Нуждата от намаляване на разходи расте, тъй като новите изисквания за екологичност и сигурност правят изискванията към автомобилите все по-взискателни, докато частите за автомобилите поскъпват, а хората се ориентират към по-малки (и от там и по-евтини) автомобили. Силите, които в момента дърпат автомобилните пазари напред, са такива, че правят печалбата от производството все по-трудна. Затова и единственият начин за увеличаване на продажбите е намаляване на производствените разходи. Toyota очакват да се появят резултати от своята инициатива VI до следващата година, но не очакват пълни резултати до 2010 година.

Toyota вярват, че увеличаването на качеството е начин за намаляване на загубите и на разходите. По-качественият процес на производство и обучение на работници също трябва да намали консумацията на време и отново на ресурси. Това неминуемо трябва да доведе до търсените печалби в Toyota,благодарение на което компанията да остане най-печелившата компания в света. Освен ако от VW не намерят подходящото алтернативно решение...

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте