Toyota: Отново най-скъпа автомобилна марка

Общи 11 май 2011 | Auto-Press.net A- A+ 4115 посещения | без коментари

Според данните на BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands за 2011 година, Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка, като при компанията се отчита ръст от 11% до ниво от около 24.2 млрд щатски долара.

С публикуването на новите данни на BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands за 2011 година, марката се завърна на челната позиция в класацията, след като от момента на включването си в нея през 2006 доминираше и само през изминалата година отстъпи лидерската си позиция.

Повод за радост имат от луксозното подразделение на Toyota- Lexus, които се завърнаха в Топ 10 на най-скъпите автомобилни марки, с обща оценка на ниво от 3.7 млрд щатски долара.

 
Ключови думи:   brandz top 100, global brands, lexus, toyota, toyota lexus
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте