Toyota e най-скъпо оценената автомобилна марка в класацията на Interbrand

Общи 07 октомври 2013 | Speed-Press.com A- A+ 12690 посещения | без коментари

Пазарната стойност на марката Toyota се увеличава със 17%, с което Toyota за пореден път заема първо място между автомобилните марки според класацията на Interbrand „Най-високо оценени марки в света 2013“, като запазва позицията си в Топ 10 от миналата година между всички глобални марки. В момента марката Toyota е оценена на 35,346 милиарда долара.Interbrand отново отдаде ръста в оценката на марката Toyota на глобалното лидерство на компанията по отношение на хибридните технологии и усилията в посока да ги направи достъпни и разбираеми от клиентите. Глобалната стратегия на компанията да предлага все по-иновативни автомобили не остава незабелязана и потвърждение за нейния успех са продажбите, реализирани в световен мащаб. Продажбите на пионера в пълнохибридната гама на Toyota – Prius, както и на всички останали пълни хибриди на марката, продължават да оказват сериозно влияние върху оценката на марката. Продажбите на Prius в световен мащаб преминаха границата от 3 милиона автомобила, а общите продажби на хибридни автомобили от всички модели Toyota надхвърлят 5,5 милиона.В Европа продажбите на хибридни автомобили Toyota и Lexus надхвърлят 600 000 от пазарното представяне на Prius през 2000 година. Към момента Toyota държи пазарен дял от 75% от всички продадени хибридни автомобили, а близо 20% от всички реализирани автомобили на компанията в Европа са с хибридно задвижване.До края на 2015 година Toyota ще пусне още 15 нови или обновени пълни хибрида, включително автомобил, задвижван от горивни клетки.През юни 2013 Interbrand определи Toyota като „Най-екологичната марка в света“ във всички индустрии за трета поредна година. Оценката се прави въз основа на сравнението между конкретните екологични постижения на дадена компания и очакванията и представите на потребителите за зелените активности на компанията.Сертифицирана по строгите ISO-стандарти, методологията на Interbrand за оценка на най-скъпоструващите марки анализира множество начини, по които една марка повишава своята стойност благодарение на организацията, на която принадлежи – от посрещане на високите изисквания на клиентите до повишаване на реалната икономическа стойност на компанията.

 
Ключови думи:   toyota
 

Късият край Късият край
07 октомври 2013
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте