Volvo C70 2008

Ревюта 26 януари 2008 | AutoDrum.com A- A+ 2688 посещения | без коментари

Леките подобрения в модела от 2008 година запазват място на Volvo C70 в челните позиции в сегмента на луксозните кабриолети със средна цена. Вдъхновен от скандинавския дизайн, интериорът стандартно е тапициран с истинско дъбово дърво върху специалната ултра-тънка централна конзола и дръжките на вратите. Добавени към оборудването за безопасност са: система за мониторинг на гумите, автоматично предупреждение при опасности и екстра усилване на стоповите светлини при аварийно спиране.

Удоволствието от пътя е едно от другите предимства на C70, благодарение на T5 двигателя си с турбокомпресор. За 2008 година, мощността от 2.5 литровия допълнително нагнетяван агрегат, е повишена от 218 на 227 к.с. при 5000 об/мин., докато въртящия момент си е останал същия, а именно 320 Nm между 1,500 и 4,800 об/мин. Плавната крива на въртящия момент, предава мощността спокойно към предните колела, правейки автомобила лесно откликващ към желанията на шофьора.

Volvo C70 продължава да предлага най-доброто и от двата свята. Той е модерен кабриолет с класически пропорции, четири комфортни седалки и свалящ се автоматичен твърд покрив от три части. Моделът лесно може да бъде преобразуван от купе в кабриолет. Огромният заден стъклен прозорец предлага отлична видимост и подобрява устойчивостта на каросерията.

Важна част за страничната протекция и тази при преобръщане е надуваемата завеса (Inflatable Curtain - IC), разработена от Autoliv IC на Volvo. Въпросната завеса е с изключително здрава конструкция и се състои от две части, които са леко разделено една от друга. Това им позволва да останат отвестни и да предложат ефективна защита за главата, дори при отворен прозорец. Завесата леко се изпуска, за да предложи защита и при преобръщане на автомобила. Това е уникално решение в автомобилния свят.

Моделът C70 е създаден да настани удобно четирима възрастни. Двете задни седалки са с комфортен наклон и ширина, а предните, както при всички автомобил на Volvo, са ергономично оформени. С натискането на бутон, намиращ се на облегалката, предната седалка се премества бързо напред за да позволи достъпа до задната част на кокпита.

Динамично настроената 6-степенна предавателна кутия е стандартна. Всичките предни предавки са адаптирани да доставят пъргаво ускорение с висока максимална скорост. Трансмисията има три синхронизатора и много специфично усещане за смяната на предавките. Предлага се разбира се 5-степенната автоматична трансмисия "Geartronic", контролирана от микропроцесор с функцията "Auto-stick".

Аудио системите в C70 са разработени да доставят висококачествен звук, независимо от силата на звука. Стандартната високопроизводителна система включва 4х40W усилвателя и 8 говорителя. За тези, които търсят върховото удоволствие от звука се предлага аудио системата на Dynaudio

 

Cadillac CTS-V 2009
27 януари 2008
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте