VW Golf RaVe 270 - Кола или аудио система?

Общи 06 декември 2007 | RS-Auto.bg A- A+ 3420 посещения | без коментари

Тазгодишното издание на автомобилното изложение в Есен май ще се окаже доста интересно мероприятие. Volkswagen поне са решили да го направят такова, като именно там дебютира техният прототип Golf RaVe 270. Това е концепция, която показва технологията на VW, както и възможностите за допълнително модифициране на интериора. RaVe 270 не е предназначен за производство, но цели да демонстрира какво може да бъде направено само на базата на една платформа, като в конкретния случай е ползвана тази на Golf.

Новият вариант на Volkswagen Golf е кръстен на максималната си мощност (270 к.с.). Компонентът от автомобила, който задължително трябва да бъде отбелязан, е невероятната аудио система, чиято мощност е 1 400 W. Равносметката е следната – 13 говорителя, 880-ватов субууфер, както и два спомагателни 250-ватови субууфера. Всичко това има само една задача – да накара пътниците да се убедят, че могат да припаднат от умопомрачителния саунд в автомобила. Системата за развлечение включва още два 12-инчови монитора отзад. Технологичните инсталации не свършват дотук, като освен това в автомобила има и сателитна навигационна система, както и онборд компютър, захранван от 400-мегахерцов процесор PowerPC.

Всички аудио системи и тези за забавление са действително впечатляващи, но това, което отличава Golf RaVe 270, е двигателят. При мощност от почти 270 к.с. и четирицилиндров турбодвигател това се превръща в най-мощния Golf (разбира се, тук не влиза в сметките W12-650), както и най-мощния четирицилиндров VW, правен някога. Освен това си е дебют на системата за задвижване на четирите колела 4Motion в Golf. Подобно на GTi RaVe 270 получава предавателната кутия DSG.

В този момент идва и най-голямата изненада. Автомобилът определено е мощен и има какво да покаже от гледна точка на динамика. Освен това е „наблъскан” с какви ли не системи, които сами по себе си изискват допълнително енергия. И какъв е разходът на гориво след всичко това – 9.1 л/100км – колкото на един конвенционален Golf. Дано от компанията да разкрият как се е стигнала до тази консумация.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте